Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

BBG serisi : Hepimiz Filistin'iz

BBG serisi : Hepimiz Filistin'iz
 

HEPİMİZ ERMENİYİZ DİYENLERE KAPAK OLSUN......


Bu sefer BBG sizi güldürmeyecek, hüzünlendirecek bir nebze...

Robocop : Karamurat ağbicim ben çok üzülüyorum ya.

KaraMurat : Nedendir bu üzüntün demir yığınım yiğidim ?

Robocop : Baksana ağbi Filistin'de masum insanlar ölüyor boşu boşuna hiç suçları yokken.

KaraMurat : Sorma aslanım sorma. Acım çok harmandır. Ulen şu İsraile bir saldırsan gıkı çıkamaz. Nerede o eski Osmanlı kahramanları. Onlarla bir olsaydım Dünya'nın bu acımasızlığına bir dur derdim. Hele hele deniz gözlü kahraman Kemal'im olsaydı o masumlara kimse sataşamazdı.

Robocop : Kemal kim Kara ağbim ?

KaraMurat : Kemal mi ? Aaahh ah ! O Kemal ki, bütün Avrupa devletleri O'nun adını duyunca elleri ayakları titrerdi. Türkiyem akıllarına gelirdi. Nice savaşlar zaferler kazandık onunla. Ama hiçbir millete saygısızlık ve adaletsizlik etmedik bu zamana kadar. Ama gel gör ki bak şu israilli ülkeye. Çoluk çocuk demeden, yaşı-kadın demeden insafsızca saldırıyor. Oysa ki Filistin ile İsrailin askeri silah gücünün arasında dünyalar kadar fark var. Yazık. Bu kadar insafsız olamaz bir ülke.

RObocop : Seni şimdi daha iyi anlıyorum Murat124 ağbim.

KaraMurat : Yalnız, yeğenim o 124'ü eklemeyelim ismimin sonuna. Ayıp oluyor da...


HEPİMİZ FİLİSTİN'İZ

HEPİMİZ ERMENİYİZ DİYENLERE KAPAK OLSUN......

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..