Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

12 Ekim '08

 
Kategori
Öykü
 

Bebeğin Koruyucu Meleği !..

Bebeğin Koruyucu Meleği !..
 


Evvel zaman içerisinde, dünyaya gelmeye hazırlanan bir bebek Allah'a korkuyla sormuş...


"Allahım, yarın beni dünyaya göndereceğini söylediler... Fakat ben o kadar güçsüzüm ki, orada nasıl yaşayacağım?"


Allah bebeğe cevap vermiş...


"Bütün meleklerin arasından bir tanesini senin için seçtim. O seni dünyaya bekliyor olacak ve seni daima koruyacak. Meleğin her gün sana şarkı söyleyecek ve tatlı tatlı gülümseyecek. Böylece sen de onun sevgisini hissedecek ve mutlu olacaksın."


Bebek sorularına devam etmiş...


"Peki, insanlar bana bir şey söyledikleri zaman dillerini bilmeden söylenenleri nasıl anlayacağım?"


Vee Allah cevaplandırmış...


"Meleğin sana dünyada duyabileceğin en güzel sözcükleri söyleyecek, sana konuşmayı dikkâtle ve sevgiyle öğretecek."


"Peki Allahım, ben seninle konuşmak istersem ne yapacağım?"


"Meleğin sana ellerini açarak dua etmesini öğretecek."


Bebek, biraz da endişeli bir tavırla sormuş...


"Dünyada kötü insanların olduğunu söylediler, orada beni kim koruyacak?"


"Meleğin seni kendi canı pahasına dahi olsa, her daim koruyacak."


"Fakat ben seni bir daha göremeyeceğim için çok üzgünüm Allahım."


"Meleğin sana sürekli benden söz edecek ve bana gelmenin yollarını sana öğretecek."


Tam da bu esnada, cennette bir sessizlik olur ve dünyanın sesleri cennete gelmeye başlar... Bebek, artık gitmek üzere olduğunu anlar ve telâşla son bir soru daha sorar...


"Allahım eğer gitmek üzereysem lütfen çabuk söyler misin, benim meleğimin ismi ne?"


Allah bu soruyu da cevapsız bırakmaz...


"Meleğinin adı yok yavrum!.. Sen, onu ANNE diye çağıracaksın."



Kaynakça: Menkıbelerden
 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..