Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Behzat Ç.

Behzat Ç.
 

behzat ç


Aslında pek dizi izleyen biri değilimdir. Beğendiğim, keyifle izlediğim bir kaç dizi var. Bu dizilerin başında "Behzat Ç." dizisi var. Tabi karakter mizacı nedeniyle çoğu kadın diziyi kötülüyor.

Ancak Behzat Ç. dizisinde beni çeken bir şeyler var. Kendimi buluyorum. Karakterler oldukça samimi geliyor. Sanki dizide oynayan karakterleri, sokaklarda görüyorum. Ayrıca çok doğallar. Bazı dizilerde, yataktan kalkan adam veya kadın sanki hiç uyumamış ya da uyumuş ancak birileri uyurken onlara makyaj yapmış gibiler. Halbuki biz uyandığımız zaman nasıl bir hal aldığımızı söylememe gerek yok sanırım.

Çoğu dizide, küfür yoktur. Diyaloglar Türkçeye göre düzenlenir. Ancak yaşadığımız dünyada, ülkemizde durum böyle değil. Kim küfür etmiyor ? Kim Türkçemizi düzgün kullanıyor ? Behzat Ç. bu yüzden, bana göre hayatın içinden, kendi yaşamımdan kareler sunuyor. Benim için "baba" kategorisinde bir yapıt...

 
Toplam blog
: 77
: 1884
Kayıt tarihi
: 23.01.12
 
 

Kendimi anlatmayı pek sevmem. Çünkü insanın kendinden bahsetmesi siyasetçi olmak ya da siyaset ko..