Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Beklenen madalya

Beklenen madalya
 

Türkiye güreş Federasyonu başkanı Nazmi Avluca'nın kişisel cabaları ile elde ettiği üçüncülük madalyasından sonra bir nefes alıp madalyaların arkası yarın gelecek diye açıklamalar yaptı.

Yarın başlayacak serbest güreş müsabakalarında mindere çıkacak güreşçilerimiz teçrübeli çalıştırıcı Adem ile Dünya güreşinin merkezi Dağıstan ve Çeçenistan bölgesinde hazırlıklarını tamamladılar.

1988 yılında Seul Olimpiatları hazırlık kampını Türk milli Güreş takımı 45, günlük kampını Ulyanoski/Rastov ve Grozni de 15er günlük kamplarla tamamlamıştı.
Rastov kampında yaşlı bir antrenör 8/10.kilo ağırlığında bir gülleyi kollar önde temel duruş pozisyonunda gülleyi havaya atıp tutmamızı istiyor ve rusca rast rast diye komutlar veriyor elindeki kronometreye bakarak işorast diye bağırıyor ama nafile bizim spocuların elindeki gülleler kısa bir sürede bir bir düştü birtek benim elimde gülle kalmıştı. Yaşlı antrenör Ploha (berbat) diye seslendi ardından siz nereye gideçeksiniz diye sormaya başladı. Siz olimpiata (seul 88) gideçeğinize evinize gidin yatın diyordu, boşuna yorulmayın diyordu. Seul, 88.e seçmesiz takıma giren arkadaşlarımız hepsi yaşlı antrenörün görüşünü doğrularcasına ilk turlarda seyirci tribünündeki yerlerini almışlardı.

Greko-Romen ekibimiz 2008.Pekin'e çok kötü bir hazırlık yaptıkları açık seçik ortada umarım Serbest ekibimiz iyi bir hazırlık yapmıştır ve ektiklerinin mahsülü olarak madalyaları toplarlar ve yüzümüzü güldürürler.

Madalyaya en yakın isim Ramazan Şahin, O nun zaten yetiştiği şehrin Antrenman salonuna Avrupa Şampiyonlarının resimleri asılmıyor en az birkaç Dünya Şampiyonu olmuş Olimpiat şampiyonu olmuş sporcuların resimleri asılıyor. Ramazan doğduğu şehrin güreş salonuna resmini astırmak için Pekin 2008, i Şampiyon olarak kapatması gerekir benden söylemesi onada zaten altın yakışır bunu tüm kalbimle istiyorum, başaracağına da inanıyorum. Bu tür sporcuların ve teknik adamların Türk sporcularına çok şey kazandıracaklarına inanıyorum. Güreşte Genadi Sapunov Futbolda Derwal Türk sporuna çok şeyler kazandırdığını düşünüyorum.

Türk sporunun en büyük eksiği adalet tarafsızlık gibi kavramlardan yoksun olduğu, rekabetin var olduğu sağlıklı bir ortamda Türk Gençliği sporun her dalında var olacaktır önündeki en büyük engel bu günkü siyasal yapılanmadır minderde tuş olan Türk gençliği değil bu gün onu yöneten köhnemiş siyasal zihniyettir.

 
Toplam blog
: 10
: 556
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

On iki yaşımda sporla tanıştım. 14 yaşımda ekmeğimi kazandım. Sporla onlarca ülkeyi dolaştım. 200 ke..