Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Belediye anti-bakteriyel koku giderici dağıtmalı!

Belediye anti-bakteriyel koku giderici dağıtmalı!
 

Anti-Bakteriyel koku giderici


Her metroya binişimde, her sokağa çıkışımda keskin bir ter kokusu genzimi yakıyor. Temizlik parayla pulla olacak iş değil!

Bankada yanımdaki bir adam akıl almaz derecede ter kokuyor, işin aslı ter kokusuz ve renksiz bir sıvıdır ama bakterilerle birleşince ortaya akıl almaz kötü kokular yayılmakta!

Adamın cebinde pahalı bir sigara var, anti-bakteriyel koku giderici o sigaradan daha ucuz!" Beni kadınlar sigaraya alıştırdı demez mi! Ben de deodorant alın sigarayı terkedin, kadınlar sizi temiz kokmaya davet etsin dedim!

Belediye eğer vatandaşa anti-bakteriyel sabun + deodorant dağıtırsa çok ciddi bir hizmeti gerçekleştirmiş olacaktır.

Birazcık su, biraz sabun temiz iç çamaşırlar bu o kadar zor değil. Yediklerimize de dikkat etmeliyiz eğer pastırma, sarımsak, soğan yiyorsak, bu yiyecekler tenin çok kötü kokmasına neden olur. Bu kokuyu gidermek için bol bol maydanoz, nane tüketilebilir. Ucuz ve kolay ulaşılır koku gidericilerdir bunlar.

Tuz ve sirke bedeni arındırır. Birazcık tuzu ıslatıp tüm bedene ovalayarak sürün, sonra elma sirkesi ile her yerinizi yıkayın; ılık suyla akıtın yumuşak bir sabunla yıkayın heryerinizi; iyice kurulanıp, uygun bir anti-bakteriyel koku gidericiyi, koltuk altlarınıza sürün, kurumasını bekledikten sonra, temiz giyisilerinizi giyin, mis gibi kokmak hem kendine hem de topluma saygılı olmaktır!

Belediye ücretsiz dağıtım yapabilir, bu aynı zamanda yaygın eğitim olur. Bireysel hijyene dikkat etmek aslında başka insanların rahat nefes almalarını sağlar. Koku olağanüstü bir iletişim aracıdır, çok önemsenmelidir...

Birbirimize saygılı olmalıyız, sevdiklerimize, yakınlaştığımız herkese, edep yahu!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..