Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Ben MB'yi ve yazarlarını çok sevdim...

Ben  MB'yi ve yazarlarını çok sevdim...
 

Ne yaparsınız.

Şu blog denen illete bulaştım bir defa.

Ve kendimi bir türlü alamıyorum.

Nedendir bilmem ama gündelik hayatımın göbeğine geldi oturdu işte.

İlla bir şeyler yazacağım ve illaki birlerini mutlaka okuyacağım.

Yazacağım konuları araştıracağım ve illede daha fazla okuyup, bilgisel dağarcığımı genişleteceğim.

Çaresi yok.

Bulaştım bir defa.

Meğerse yazacak ne kadar çok konum ve konularımız varmış.

Ve gündelik hayatımın ve hayatımızın en küçük bir boşluğunda, bir şeyler karalamak adına, hemen çöküyoruz yazının başına.

Çok eğlenceli.

Çok güzel bir aktivite.

Boş zaman yakaladığım anda, eğer bir şeyler yazmıyorsam bile, mutlaka blog yazarı arkadaşların yazdıklarına göz atacağım.

Tek üzüntüm, dolu dolu yorumlar yazamamak.

Çalışma sürecinin içerisinde olan insanlar açısından, hayli zor oluyor yorum yazmak ve yorum yazabilmek adına zaman bulabilmek.

Ancak kendi bloğunuzu yazmaya zaman bulabiliyorsunuz, ve ancak gözünüze takılan blogları okuyabiliyorsunuz, veya özellikle takip ettiğiniz birileri oluyor ve bekliyorsunuz ne yazmış diye.

Hakikaten ben burada müthiş insanlarla tanıştım. Sadece ben değil, bütün blog yazarları bu ortamda müthiş insanlarla tanışmıştır.

Allah aşkına kim bulmuş bu fikri ve bu ortamı yaratmayı ve bu denli mükemmel bir yapıyı oluşturmayı.

Hakikaten bu ortamı yaratanları, doyasıya tebrik ederim.

Tek kelime ile müthiş bir düşünce.

Bütün blog yazarı arkadaşların, büyük emek ve uğraşlarla yazmış oldukları yazılarından dolayı ve yazdıkları yazıları ile bilgilenme sürecine sağladıkları katkılardan dolayı önlerinde saygı ile eğiliyorum.

Ve daha daha çok yazılarla bilgilenme sürecine katkılara sağlamaya devam diyorum.

Valla ben buradayım ve bundan sonra buradan başka bir yere gitmeyeceğim.

Gücüm yettiğince yazacağım. Ne olursa yazacağım. Ve yazmaya devam ettikçe, daha güzel yazılar yazmanın mücadelesini vereceğim.

Çünkü ben MB’yi ve buradaki yazar arkadaşları çok sevdim.

Hepinizi çok seviyorum.

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..