Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Ben Aliağalıyım

Ben;
Van'ımın otlu peyniri,
Uşkunu, şor balığıyım.
Van Gölü'mün canavarı,
Van'ımın kedisiyim

Ben;
cağ kebabı,
dolma kadayıfı,
Erzurum'un Dadaş'ıyım.
Iğdırlımın öz kardeşi
Elazığ'ın Gaggoş'uyum.

Ben;
Burdur'um, Muğla'yım,
Denizli'nin horozu
Aydın'ın Efe'siyim
Uşak'ın dokuması
Manisa'nın şehzadesiyim

Ben;
Yedigöller Kartalkaya
Bolu'nun Abant'ıyım
Kartal yuvası
Mardin'in taş-eveyim
Siirt'in Bitlis'in büryanı
İzmir'in boyoz'uyum
Adana'nın kebabı
Sivas'ın ayazıyım

Ben;
Diyarbakır'ın suru
Süphan'ın karı'yım
Artvin'in Atabarı
Karsın kaşarıyım
Ankara'nın Seymen'i
Egenin Zeybeğiyim

Ben;
Giresun Ordu'yum
Trabzon'un fındığı
Rize'nin çayıyım
Bayburt'um, Düzce'yim
Gümüşhane, Zigana'yım
nakış nakış işlenen
Kütahya porseleniyim

Ben:
Urfa'nın sıra gecesi
İsotu, çiğ köftesiyim
Kayseri'nin pastırması
Hatay'ın künefe'siyim
Çorum'un leblebisi
Karabük'ün kara elmas'ıyım

Ben;
Malatya'nın kayısısı
Antep'in baklavasıyım
Allaattin Tepesi
Konya'nın Mevlana'sıyım
Akdeniz'in kıyısı
Karadeniz'in dalgasıyım
Al bayrağımın dalgalandığı
Anadolu'mun sevdalısıyım

Ben;
Bingöl'ü m Ağrı'yım
Edirne'yim Tekirdağ'ım
Ben, Bursa'yım Uludağ'ı m
Kocaeli Sakarya'yım
Ben, Samsun'um
Ben, Amasya'yım
Çanakkale'nin Aynalı Çarşısı
Balıkesir'in Seyit onbaşısıyım

Ben Aliağayım
Ben Aliağalıyım

10.06.2015

Erol Çelik

 
Toplam blog
: 45
: 180
Kayıt tarihi
: 17.04.13
 
 

1961 Erciş doğumluyum. İlk öğrenimimi Erciş Emrah ilkokulunda tamamladım. Konya Ereğli İvriz Öğre..