Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben aşkı arıyorum

Bir gönüle uzansın ellerim o dokunmasa da,

Bir yüreğe değsin tenim o değmese de,

Aşk yüreğime girsin istiyorum beni kahretsin,

Çıkmasın içimden beni hapsetsin,

Usul usul bitirsin ben aşkı arıyorum.

Her günüm ısdırap dolsun,

Her günüm karanlık, başım ağrısın dünyam kararsın,

Nefesim uzklarda olsun acın içimde,

Boğazımı sıksın hasretin ama öldürmesin,

Sızı dolsun içim ben aşkı arıyorum.

Sabahlarım olmasın gecelerim bitmesin,

Ağrılarım artsın hasretin çoğalsın,

Yanımdaymışsın gibi hatyalinle konuşsam,

Günlerim ihanetler geçsin nefesim daralsın,

Nefrete köle yapsın ben aşkı arıyorum...

S.Tunahan SABIR

 
Toplam blog
: 27
: 455
Kayıt tarihi
: 21.03.09
 
 

16.09.1982 yılında Türkoğlu Kahramanmaraş’ta doğdum. İlköğretimimi  Uzunsöğüt Köyünde tamamladım...