Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Ben de bir Türk olarak böyle hissediyorum

Ben de bir Türk olarak böyle hissediyorum
 

GELİN EL ELE VERELİM.


Bloglarda, türk, kürt kavgası denecek şekilde bariz konular başladı.. Sanırım, kürt halkının üzerine oynanan bu, etnik kökenli oyun, su yüzüne çıkmaya başladı...

Bizler, ne kadar kardeşçe, saygıyla, yaklaşsak da, onlar bize ''kavgacı, alaycı, bir halkı asimile etmiş insanlarmışızcasına'' tavırlarını göstermekte!!!

Olanların bir komplodan ibaret olduğunu, hepimizin kardeş olduğunu anlatmaya uğraşsakta, dillerine doladıkları ( ayrımcılık yapıldı, anadilim yasak v.s.) kelimeleri, maalesef ki hep aynı kelimeleri tekrar ediyorlar.

Tekrar söylüyorum ki bunlar, bir halkı içten çürütmeye çalışan, dikkat ediniz bir ''halkı diyorum'' çünkü, bir ulus olarak, türkiye halkı, kürdüyle, lazıyla çerkeziyle, alevisiyle aynı topraklarda ve resmi dili türkçe olarak aynı bayrak altında yaşayan, halkı çözmeye çalışanların senaryosudur. Bunu kürt kardeşlerimiz nasıl idrak edemezler aklım almıyor??

Milli marşımızı kürtçe yazdıkları için, yorumları dahi silen ki milli marş, bir millete mal olmuş, ülke bütünlüğünün sembolüdür, keyfe keder kimse kafasına göre yada hissettine göre değiştiremez.

Bunu dahi yaparken hala demokrasi yok diyebilen arkadaşlar, bazı sorulara cevap istemişler.

Bende, bir türk olarak onlara soruyorum. Ne değiştide, içinde ''türk yada türkçe'' olan kelimelere öfke duyulmaya başlandı?

Ben bir türküm. Sen de bir kürtsün tamam. Benimle eşit haklara sahip değilmisin? Eziklik diye saçma bir kelimeyi size kim kullandı?

Hangi yasal hakların alındı elinden kürt olduğun için, yada bana uygulanan yasalar, size uygulanmıyor mu?

Beni, okullara yazdılarda, sana ''kürtsün alamayız, yazamayız mı'' dediler ?

Türkler askere alındıda , sana ''kürtsün askere alamayız mı'' dediler?

Ben, hastalandığımda hastaneye yatırılırken, sana ''kürtsün hastaneye giremessin mi'' dediler?

Benim, düğünlerimde ''zeybek'' çalınırken, sana ''çari yar'' çalamassın, halay çekemessin mi dediler?

Bu örnekler yazmak ile de bitmez..

Unutmayınız, bu ülke de kürt kökenli, nice doktor, nice öğretmen, savcı, hakim hatta milletvekili bakanlarımız var ve bizim belkide ''can dostum'' dediğimiz insanlar bunlar. Bizler, bu arkadaşlarımızın düğün derneklerinde, kol kola halay çektik, gönül birliği yaptık.

Bizim meselemiz terör ve verilen şehitlerimiz . Ne sizin diliniz, ne de örf adetleriniz, kısacası kürtler sorunumuz değil, pkk denen ''eli kanlı'' terör örgütüdür.

İşte, benim anlatmaya çalıştığım konuda buydu. Yıllardan beri böyle bir ikileme düşmeyen, iki kültürde yaşayan vatandaşlarımız bakın ne hale geldi!!!

ANAVATANIMIZ TÜRKİYE. RESMİ DİLİMİZ TÜRKÇE VE BAYRAĞIMIZ AY YILDIZ. BU BAYRAK, GÖKLERDE DALGALANDIĞI SÜRECE Kİ BUNU İNDİRMEYE KİMSENİN GÜCÜ YETMEZ, GELİN ESKİSİ GİBİ KARDEŞLİK BARIŞ VE SAYGI İÇİNDE YAŞAMAYA DEVAM EDELİM...

SAYGILAR...

 
Toplam blog
: 25
: 456
Kayıt tarihi
: 25.01.09
 
 

U.Ü.İ.İBF. Donuk bir kayıt ve bu yılda A.Ü. İktisadi ve idari programlar _Sağlık Kurumları İşletm..