Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben de böyleyim!

Ben de böyleyim!
 

Ben Türk kızıyım, gelenekler bazen bağlılığı gerektiriyor. Kanımda var sanırım öyle yok takılmacalar yok her gece başka biriyle olmalar bana göre yanlış.

Demiyorum ki bir tane olacak diye bir ömür bekleyeceğim. Elbet ki yaşayacağım yanlışı doğruyu, fakat şu var ki önüme gelene kucak açamam. Yakıştıramam kendime. Aslında bunun Türk kızı olmakla da alakası olmamalı böyle olmalı. Kız dediğin kendini bilmeli, her gelene gitmemeli.

Seçici olacaksın, kendini bileceksin. Yeri geldiğinde şımaracaksın, bol kahkahalar atacaksın. Bu öyle böyle olmak değil mutluluktur. Gönlüne göre yaşarken de çizgini koruyacaksın.

Erkek değil, adam gibi adam bulacaksın. Piyasa da yok ki diyerek kaçamazsın, bulamamışsın. Bulduğumdan söylemiyorum tabii ki şans meselesi bence. Hatta tamamen öyle.

Çevreye bakıyorum da herkes bir şans peşinde. Şansını kendin de yaratabilirsin, bekle; sabretmeyi bilirsen en güzeli olmasa da bir güzellik çıkar karşına.

Çok sertmişim, öyle diyorlar. Hayır ne yapmalıyım, her gelene "gel canım gel" mi demeliyim. Tavrım değil tarzım değil. Açık açık söylüyorum bu böyle.

Bana kimse karışamaz diyorum çoğu zaman, diyorum çünkü hayat kafesleme sistemi değil. Seveceksen adam gibi sevmeli insan, yahu mıcık mıcık sevmiyorum. Keyfi yok, şekli yok. Şımaran adamla yapamam ben azcık ağır olacak.
Ne o öyle çocuk gibi davranışlar, tamam çocuklaş tabii ki sende insansın ama dozunda. Yumruğunu masaya vurup "höst" diye de değil ayarında.

Şimdi derler bu kız tarif veriyor, yok öyle bir şey. Yazcak bir şey bulamadım sarıyorum yine maksat biraz da eğlence. Gerçekleri ortaya koyarak tabii.

Ama gerçekten öyle olmalı, düşünsene iyi bir ilişki olsun yahu. Yakışanı yaşamak lazım.

Çok konuştum yine, olsun iyi konuştum. Saygı ve sevgi çerçevesinde olsun canlarım güzel olsun. Her yaş için geçerli bu sadece biz gençler için değil.

Hedef beraber yaşlanmak olsun! Şunu annem okusa gülmekten ölürdü herhalde. Çocukluğumda bana ne olacaksın dediklerinde "anne" demişim. Annemi çok sevdiğimden herhalde çünkü evlenmek bana çok uzak geliyor. Bazen rüyalarımda kaçıyorum evlenmek üzereyken, bilinç altımamı yerleşti ne!! EVLENMEYECEĞİM.

Çocuk da istemiyorum zaten, gelenek görenek tamam da güzel de valla kocam bana yasaklar koysa çeker giderim. Yazık olur adamcağıza.

Ayy böyle diyorum da kesin erken giderim bak ben. Aman Allah korusunnn!

Şaka maka her şey olacağına varır, hepimiz için en güzeli en hayırlısı olsun.

Sevgiyle kalın.

Pelin

 

 
Toplam blog
: 53
: 633
Kayıt tarihi
: 25.01.13
 
 

Eski bir romanın yırtılmış sayfasındaki cesur kadınım, özgürlüğün düşüncelerde sınırsızlık olduğu..