Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '17

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben delirmek üzereyim...

Ben delirmek üzereyim...
 

Bu masum bir yavru, sorumsuz kişilerin kurbanı olmuş minik tomurcuk...Yürek yangınıma sebep olmuş minik beden....


Gerçekten aklımı oynatıp bloglarda  yazamazsam hakkınızı helal edin,

Bu sabah (17 ağustos 2017 perşembe günü)  10.30 da başlayan  fox tv sabah kuşağında İnci Ertuğrul'un sunduğu  "Kaybolan çiçekler"ı  izliyorum. İzlemek denilirse,  dehşet içindeyim  ve sizlerle paylaşmak istiyorum.

Üç yaşında sevimli bir oğlan çocuğu özel kreşe gidiyor. Sabah 8.00 de çocuğu alıyorlar evinden servis arabasına. 40 kişi olduğu söylenen  çocukların hepsi  iniyorlar arabadan ama küçücük Alperen serviste kalıyor.(nedeni bilinmiyor)

O gün okulun bahçesinde çocuklardan birinin doğum günü kutlanıyor. Alperen arabada, kemeri bağlı şekilde, camları da  renkli resimli reklamlarla boyanmış, camları kapalı minibüste akşamın 16.00 sına kadar İzmir'in sıcağında kalıyor ama kalamıyor doğal olarak bağıra bağıra, çırpına çırpına can veriyor küçük beden...

Evlerine dönmek üzere saat 16.00 da minibüse binen çocuklar ve yardımcı anne fark ediyorlar çocuğun cansız bedenini. Çok yakında üç dakika mesafedeki devlet hastanesi yerine daha uzaktaki özel hastaneye götürüyorlar  minik yavruyu.

TV yayınlarında işittiğimiz  şok eden bir cümle daha var:  "çocuğun hastaneye getirildiğinde canlı olduğu" yönünde rapor rica ediliyor.

Bu TV yayınlarından  aktarım, tekrar izleme şansı da var merak edenler için...

Küçücük Alperen  bir emanetti, o savunmasız  minik bir yavru, korunması gerekirken....Of...bu ne sorumsuzluktur, isyanlardayım...Ben de bir anneyim hatta anneanne ve babaanneyim, olayı derinliğine hissediyorum, beynim karıncalanıyor, delirmek üzereyim...

Olay şu anda savcılıkta, hukuk ne zaman nasıl bir karara bağlar, orası belirsiz...

Allah o acılı yürekleri yanan anne-babaya ve yakınlarına sabırlar versin.

Benden bu kadar...

Yurdagül Alkan.

 
Toplam blog
: 344
: 1671
Kayıt tarihi
: 09.04.09
 
 

Özel bir finans kuruluşundan emekliyim. Hayatın her aşamasını acısıyla tatlısıyla yaşamış biri ol..