Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '15

 
Kategori
Şiir
 

Ben duygusuz değilim

Ben duygusuz değilim
 

Ben duygusuz biri değilim…

Kahkahalara sarılmış

Fotoğraflara bakmayın

Gözlerimi kanatırcasına ağladığım gecelerim var,

Karanlık odalara sakladığım

Herkesten daha çok dertli,

Bazılarından fakir,

Çoğundan zenginim…

Bilmeyene sevmeyi öğretecek kadar büyük bir kalbim,

Gidene güle güle diyen bir dilim

Sevgiden bilmeyenlere kocaman sevgim

Sarılanlara sıcacık kollarım var

Yüreğimi korkak büyütmedim ben,

Her insana verecek yüreğim

Değer bilmeyenlere Osmanlı Tokat’ım

Geriye baktığımda

Anılarda kalan benim olanlar avucumca

Acı verenleri savurdum kara yelin rüzgârına

Hazan yapraklarını dökerken

Çöpçüler süpürsün diye

Gülseren Akdaş

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..