Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Ben kabullenemiyorum!...

Ben kabullenemiyorum!... Ey halkım; Sen ayakta uyuyorsun; İş işsizlik, açsızlık o kadar senin kafanı dağıtmış..

Seni Referandumla yatırıyorlar, referandumla kaldırıyorlar. Yazın en sıcak günlerinde, başında “Evet “yazan şapkanla ne olduğunu bilmediğin Anayasa paketinin peşine düştün... Oysa, alan alıyor, satan satıyor, senin, benim haberimiz yok. Terör sorununda gizli alış verişler oluyor. Bu haber kapanmış kulakları bile sağır edercesine da dağlarda ve kentlerde yankılanıyor. Duydun mu? Duydun mu?.. İşte senden benden gizlenen haber;

Kandil denen yerdeki PKK’nın birinci ismi Murat Karayılan “devletin, önderlikle (Abdullah Öcalan’la) iletişim kurduğunu, “Ateşkes kararının İmralı’dan talimatla açıklandığını” söylüyor. Ok duydun anlayabildin mi? Tekrar ediyorum..
Gazeteler de sür gazetelerde manşetten verilen haber… Devlet ile PKK arasında ateşkes görüşmelerinin yapıldığı ve 15 Ağustos’ta PKK tarafından ateşkes ilan edileceği” yazılıyor...

Ankara’dan, Hükümetten hiçbir yalanlama yapılmadığı gibi haberde öngörülen ateşkes ilanı da gerçekleşiyor. Sonra ne oluyor; gerisini de oku…

PKK ve BDP “Referandumda HAYIR” tavrını de değiiştirme olasılığının işaretlerini veriyorlar.

Abdullah Öcala APO denen cani de İmralı da ki köşkünden he her gün görüştüğü avukatlarına bu emirleri verdiği söyleniyor. Referandum sandıklarına PKK eylemleri kanının sıç sıçraması önleniyor. Referandum garantiye alınıyor..
Kürt kökenli se HAYIR ipoteği çözülmüş oluyor..

Peki... Her şey tamam da.. Neyin karşılığı?.. Ne karşılığı?.. Ey benim benim vatanını seven halkım neyin karşılığı bunu da bil.. İşte isteklerden bir bölüm…BDP’den “özerk bölge, özerk yönetim istiyor. Ankara’ya paralel kendi meclislerini, Güneydoğu’daki bu özerk bölge resmi binalarında Türk bayrağının yanı sıra Kürt bayrağının da dalgalanması” İstekleri açıklanıyor. İstenmiyor adeta emir veriliyor.. Bunları yapacaksın deniyor.. PKK’nın ateşkes sürecinin uzaması için devreye BM’nin girmesi ilk kez dile getiriliyor. Böylece konunun Türkiye iç meselesi olmaktan çıkarılarak uluslar arası platforma kaydırılması senaryosu masaya konuluyor.

PKK’nın yurt içi -yurt dışı siyasal uzantısı olan KCK yöneticilerinin serbest bırakılmaları koşulu dayatılıyor.. Güneydoğu’daki Sivil Toplum Kuruluşları toplantıya çağırılıyor “A Anayasa’da Kürt kimliğinin yer almasından başlayarak, kürtçe eğitime kadar uzanan” bir dizi karar taslağı toplantının gündeminde. Adamlar devlet kuruyor, devlet..

Okudunuz değil mi, zaten bunlar çekinmeden söylenen, dokunulmayan Diyarbakır Belediye başkanından, meclis kürsüsünden yeminine ihanet eden, her ay 15 bin lira verdiğiniz BDP milletvekillerinden duymuştunuz… Yoksa; 30 bin şehit verdiğimiz, yıllarca süren bu terör örgütüne benim Kahraman ordum yenildi mi? Bunlar galip gelenin şartları mı?.. Tıpkı Sevr anlaşması gibi.. Yüreğim yanıyor, başım dönüyor, ne olur söyleyin bunlar yalan, olmayacak şeyler değil mi?..

ozcanvural1933@hotmail.com
 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..