Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben mi biz mi ?

‘’Benim arabam’’ dedi. Ben

‘’Bizim diyecektin’’ sanırım dedi. Biz

Ben bencilliğini gösterdi sadece ‘’benim’’ dedi.

Biz sustu, içine attı yanlışı görür diye  bekledi.

‘’Benim işim ‘’dedi... Ben

‘’Bizim işimiz diyecektin sanırım ‘’dedi .Biz

Ben şöyle üstten bir baktı bize ‘’ hayır benim işim’’ dedi

Biz sadece sustu içine attı evet o çalışyordu. Sadece onunmuydu hak  ...’’ama  ‘’dedi..’’biz bir aileyiz’’ .

Sıkıldı ben ayrılmak istedi.

‘’Ayrılmak mı’’? Dedi biz. şaşkın ve üzgün

Ben bencillik yaptı. Kendine kendince bir hayat seçti.

Biz sustu, içinde yaşadı bizli sevdasını

Ben bencilliğiyle tek olarak çıktı yola.

Biz paramparça oldu geriden ona bakarken

Ve.. Ben bencilliğiyle yanlız yaşarken,

Biz savrulan rüzgara kaptırdı kendini bilmeden

Savrulurken rüzgarla, bir de baktı ki yeni ve bir çok bizlerle kaynaştı...

Bencilce düşünen benlerle biz olup parçalanmakta güzelmiş dedi..

Hayatımızın her döneminde  ‘’ben ‘’ler çıkacak  ve bizlerde rüzgarda savrularak çoğalacağız..

Sevgiyle...

 

Emine Zaimoglu Yapıcıer.

 

 
Toplam blog
: 63
: 1955
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Emine Zaimoğlu 21/12/1971 doğumlu. Nişantaşı Rüştü Uzel Kız Meslek Lisesi resim bölümünü okudu. R..