Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '08

 
Kategori
Güncel
 

Ben nerde yanlış yapıyorum?

Ben nerde yanlış yapıyorum?
 

Hey heyler geldi bana yine, oturdum beş yıl öncesi ile şimdiyi karşılaştırdım...

Otuzlu yaşlara yeni merhaba demiştim ve saçlarımı sürekli kısacık kestirirdim, üzülerek yazıyorum kilom da yetmişti...

Aynı iş yerinde çalışıyordum, şimdiye göre daha çömezdim.( Bu cümleden kaşar olduğum sonucu çıkmasın lütfen!)

Bankada hiç param yoktu, şimdi de yok...

Evim yoktu, şimdi borcum var...

Şirket arabası kullanıyordum, hala şirket arabası kullanıyorum...

Beş yıl önce daha sosyal, biraz daha girişkendim (dalgalandım da duruldum gibi bir şey oldu bu ya neyse) Şimdi yalnız kalabildiğim zamanları daha çok seviyorum...

O zamanlar başkalarını dinlerdim, şimdi daha çok kendimi dinliyorum...

Uçaktan korkmazdım, şimdi tırsıyorum...

Evimdeki film ve kitap sayısı arttı...

Arkadaşlarım azaldı...

Balıkta geçirdiğim zaman uzadı.

Dostlarımla geçirdiğim süre kısaldı...

O zamanlar yastık altında sakladığım bir kariyer planım vardı!

Şimdi yok!

Beş yıl önce konuşmaya bayılırdım, şimdi yazdıkça ayılıyorum.

***

Anlatmaya çalıştığım; üç aşağı beş yukarı o zaman neysem şimdi de oyum...

Yine günde en az on iki saat çalışıyorum, yine çay içmeye bayılıyorum...


Beş yıl önce cebinde metelik yokken, şimdi milyarları olan insanlar tanımıyor muyum?

Tanıyorum elbet, takdir de ediyorum, parmağımla da gösteriyorum, yeri geldiğinde alkışlıyorum da...(!)

Karşılaştığımızda “beyefendi” diye hitap ediyor, saygıda kusur etmiyorum...

Fakat bir taraftan da neden onlar başını alıp giderken parayı bulamadım diye hem hayıflanıyor hem şaşırıyorum...

Söyleyin dostlar; ben nerde yanlış yapıyorum...

Artık ben de bir imzada milyon dolarlar kazanmak istiyorum...(!)

Sahi siz istemiyor musunuz?

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..