Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben Sen Olurum…

Ben Sen Olurum…
 

Alıntı



Sevgi sözcüklerinin anlatamadıkları vardır bazen yürekte,nasıl dile dökeyim nasıl cümlelerle uygun ifade edeyim diye paralanır zihin,işte o sevginin yürekte coştuğu anda süzülen kelimeler daha bir anlamlı oluveriyor nedense bende.
Sabahları günaydın demek için sevdiğine,telefona sarılır insan.Sıcacık sesi işittiği zaman ne diyeceğini,onun hissettirdiklerinin güzelliğini hangi sözcükle ifade edeceğini bilemez hale geliyor.Dökülüyor bir şeyler dudaklardan hızla çarpan yüreğin heyecanı ile kapanıyor telefon ne dedim ne konuştuk yahu diye acayip bir gülümseme ile düşünüp ne kadar saçmaladığını tartıyor yürek sevdiğinin sesini işitince…
Bazen yazılan mesajları sonradan okuduğumda nasılda sen ben,ben sen oluyoruz yahu diye düşünüyorum hep.
Öyle kelimeler yazıyorum ve öyle güzel karşılık alıyorum kii…Ne anlatabiliyorum hissettirdiklerini ne de yazabiliyorum aslında.
‘’Günaydın aşkım’’ yazayım diyorum aşkım mı ne aşkımı yahu o aşktan öte.
‘’Günaydın sevdam’’ olsun,yok yok çok sıradan sil sil.
‘’Günaydın mucizem’’ yetersiz onu anlatmaya sil sil,bugün daha başka bir şey yüreğimden dökülen,hıımmm,düşüneyim biraz.
Günaydın …. Günaydın…. Günaydın…
Bu kadar düşünme sonunda dökülüyor bir şeyler kelimelere.Bir bakmışım şahanem demişim,bir bakmışım bir tanem,mucizem,her şeyim vs…Yine sıradan her zamanki gibi oluvermiş,anlatmak istediklerimin ifadesi olamıyor kelimeler işte.Tarif edemiyorum aşkının beni ne deli coşturduğunu,en güzel sözcükler bile senin bende hissettirdiklerini anlatamaz ki.
Hayatımın anlamı diyorum sana çünkü seninle anlamlı, heyecanlı, umutlu benim hayatım.Aslında yine seni anlatamaz,ama hayatımın rengi,neşesi,heyecanı,hüznü,umudu her anlamısın sen sevgili…
Bugünde yine bunları düşünürken,candan daha öte gönülden içeri ne olur aşkın tanımı diye düşünürken senden dökülen sözcükler yüreğimi renklendirdi.
’’Günaydın yaşam biçimim’’
Biz birbirimizin hayatının anlamı,yaşama biçimi olduk dimi,bunu güzel sözcüklerle süslemek değil önemli olan gerçekte ne anlam ifade ettiğimizi söyleyerek paylaşmak yürekten geçenleri.
Sen zaten bensin,bende senim…
Sen benim şahanem,ben senin bir tanen…
Sen benim mucizem,ben senin perin…
Sen benim meleğim,ben senin çiçeğin…
Sen benim her şeyim,ben senin hayatın…
Sen benim hayatımın anlamı,ben senin yaşam biçimin…
….
Yanı sen ben,ben sen oluyoruz her gün,kelimelerin ne anlattığının ne önemi var ki.En güzel ifadeler sözcükler bir kenara dursun yüreğimin her zaman ve sık sık tekrarladığı bir sözcük var;’’iyi ki benimsin…’’

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..