Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben sende

Ben sende
 

Avucumdaki gerçek.. dünya harikası..


Ben sende..

içine akıttığın, derya deniz olmuş gözyaşlarını gördüm..

Ben sende...

Akıttığın gözyaşlarında, hüzünlerini gördüm...

Ben sende..

Donuk bakışlarının derinliğinde, ışığını gördüm...

Ben sende...

Yalansız, riyasız dostluğun kalp atışlarını gördüm...

Ben sende..

Tertemiz sevginin, yalınlığını gördüm...

Ben sende..

Toz tanesi dahi düşmemiş berraklığı gördüm..

Ben sende..

Seni gördüm...

Ben sende kendimi gördüm..

Dünya harikası çok sevdiğim dostuma yazdığım bir şiirdir...

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..