Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Ben senin hayranınım sevgilim

 
Sevgilim,
Ne İbrahim''in, Musa'nın, Yusuf'un, İsa'nın, Muhammed'in;
Ne Havva'nın, Asiye'nin, Züleyha'nın, Belkıs'ın, Meryem'in;
Ne Ebu Bekir'in, Ömer'in, Osman'ın, Ali'nin;
Ne Hatice'nin, Ayşe'nin, Fatıma'nın;
Ne Hallac'ın, Hayyam'ın, Nesimi'nin;
Ne Arabi'nin, Rumi'nin, Şems'in, Yunus'un, Hacı Bektaş'ın;
Ne Bedreddin'in, Börklüce'nin, Torlak'ın;
Ne Fatih'in, Yavuz'un, Kanuni'nin;
Ne Hürrem'in, Mihrimah'ın, Safiye'nin, Kösem'in;
Ne Fuzuli'nin, Baki'nin, Nefi'nin, Nedim'in;
Ne Hatayi'nin, Pir Sultan'ın, Karac'oğlan'ın;
Ne Homeros'un, Herodotos'un, Sokrat'ın, Platon'un, Aristo'nun;
Ne Kleopatra'nın, Hera'nın, Eros'un;
Ne Büyük İskender'in, Rüstem'in, Demirci Kave'nin;
Ne Leyla'nın, Aslı'nın, Şirin'in, İsmihan'ın;
Ne Juliet'in, Lotte'nin, Elizabet'in, Esmeralda'nın;
Ne Voltaire'nin, Russo'nun, Nietzsche'nin, Geothe'nin;
Ne Marks'ın, Engels'in, Lenin'in, Mao'nun;
Ne Kemal'in, İsmet'in, Adnan'ın;
Ne Che'nin Deniz'in, Yusuf'un, Hüseyin'in;
Ne altının, gümüşün;
Ne dağın, taşın, ağacın, suyun;
Ne dünya'nın, ay'ın, yıldız'ın, güneş'in;
Ne de kainatın..
Hepsinin..
Topunun..
Hiçbirinin hayranı, fanatiği, bağlısı
değilim!
Ben, sadece senin,
yalnız senin hayranınım, fanatiğinim, bağlınım 
sevgilim..
Seni seviyorum..
Her şeyden çok seviyorum seni...
 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..