Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '11

 
Kategori
Siyaset
 

Ben tatmin olmadım

Sayın Cumhurbaşkanı "tatmin oldum" dedikten sonra Sayın Cemil Çiçek de "cumhurbaşkanı tatmin olmuşsa ben de tatmin oldum" dedi. 

ÖSYM başkanı ne gibi doyurucu bilgi verdi. Bilmemiz mümkün değil.Bizzat kendisinin yaptığı açıklamalar bu işleri bilen uzmanları dahi tatmin etmezken devletin tepesi neye göre tatmin oldu. 

Asıl merak edilen halktan saklanan bilgi nedir? 

Sınav sonrası ekranlarda en çok konuşulan haber bu olunca ilgili ilgisiz herkese bir yerde merak konusu oldu. 

Seçimler öncesi muhalefetin eline güncel bir koz mu verilmek istenmiştir? 

Başka zamanlarda kullanılmak üzere emsal teşkil edecek olaylar zincirine temel mi oluşturulacaktır? 

Geriye dönük elektronik ortamları kurcalama ve haksızlıga uğramış mağdurlar mı yaratılmak isteniyor? 

İktidar bu olayı kendi lehine çevirmek için mi "tatmin" oldum demektedir. 

İktidara bu tür konularda güvenilmeyeceği mi ima edilecektir? 

Zannediyorum bu soruların cevapları şimdilik verilmeyek. Açıldığı zaman muhatapları farklı olacak. Birileri de lazım olur düşüncesiyle ajandasına kaydetmiş görünüyor. 

Olayın yargıya intikal etmesi yerine etrafa anında saçılması biraz düşündürücü. Yapılan suçlamaları altalta getirirsek "ne oluyor" diyen bir milyon yediyüz bin adayın psikolojisini olayın üstüne balıklama atlayanlar bozdu. İşin teknik boyutundan bihaber insanlar yaygarayı bastı. Amaçları öğrencilerin haklarını korumak yerine ortalığı bulandırmak oldu. 

Dün, bugün olaylar aydınlanmaya başladı. 

Şifreleme olduğu kesin. 

Bakalım bazı öğrencilere denildiği gibi bu şifreler ulaştı mı? 

Ulaştığı isbat edilirse altından kalkmak zor olur. 

Bu çerçevede olaya bakarsak devletin tepesinin nasıl tatmin olduğunun açıklaması yapılmalı. 

Yargıyı etkilemenin başka bir yolu mudur, erken açıklamalar? 

 
Toplam blog
: 202
: 306
Kayıt tarihi
: 10.03.11
 
 

BİR DUAMIZ BİR DUYANIMIZ OLSUN YETER ..