Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '14

 
Kategori
Güncel
 

Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım

Ben Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşıyım.

-380 ayri ana dilin konuşulduğu ABD nin tek ortak ve ana dilin İNGİLİZCE konuşulduğu gibi Türkiye de de tek ortak ve anadilin TÜRKÇE olduğunu savunuyorum.

- Ülke menfaati diye ülkeyi kutuplaştıran teröristleri ve bölücülüğü destekleyen her türlü politikaya karşıyım.

- Güzel duygularla kurulduğu varsayılan her türlü cemaat yapılanması devleti hiçe sayıp devletin gücünü kendi çıkarları icin kullanmaya başladıysa ona da karşıyım

- 11 yıldır iktidarda olupta cemaat yapılanması ve paralel devlet  hakkında yazan çizen yazarları ( Cengiz ozakinci, Hulki cevizoglu, Banu avar ve birçok) yazarı hiçe sayıp, kulak tıkayıp kendi menfaatleri soz konusu oldugunda Aslan kesilen bir hükumet istemiyorum.

- Devletten maaş alıp devletine ve milletine hizmet etmeyen tüm vasıflı vasıfsız memur, amir  şereften yoksundur.

- Yıllarca cemaate yakin olmayan memur ve amirler saga sola pasif gorevlere sürülürken, is tersine dönünce magdur edebiyatı yapanlar itibarsizlastirma yapıldı diyenler dönüp aynaya baksınlar.

Ben ne ocuyum ne bucuyum Devletçiyim, Milliyetçiyim.

Hangi siyasi zümre veya sınıfa ait olursa olsun hepimizin tek bir devleti var
TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ

 
Toplam blog
: 5
: 83
Kayıt tarihi
: 11.11.13
 
 

1982 Çankırı Doğumluyum. İlk, Orta ve Lise Tahsilimi Çankırı da tamamladım. Ankara Üniversitesi Bil..