Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

BEN ÜLKEMİ ÇOK SEVİYORUM

Evet

Sevgili türk Halkı

Evet

Evet

 

Yaşadığımız çağ

Bilinç çağı

Bu çağda insanlık

Bilinçle yatıp kalkmalıdır

Ve de

Sevgiye dönük yüzle yaşamalıdır

 

Sevgisizlik

Bilinçsizliktir canlarım

Bilinçsizlik ise

Ne

Nasıl

Nerede,

Ne zaman

Vb..

Soruların hiç sorulmadığı durumdur

 

Bu durum

Toplumsallığı gündeme almaz

Toplum

Akla fikre bile gelmez

Yolda belde

Rastgele birisine sorsan

O da neymiş

Bana ne toplumsallıktan der

Çeker gider

 

Bu da

Bu çağın gereksediği durum değildir

Bu çağın gereksediği durum

Sorumluluk bilinci taşımaktır

 

Ancak

Sorumluluk bilinci taşıyan insan

Kendisine ait

Şimdiki ve gelecekteki halini düşünür

Şimdiki halindeki eksikleri tamamlar

Geleceğe dair adımlar atar

Ve de

Bu yaklaşımı bütün insanlığa önerir

 

Herkesin değilse bile

Çoğunluğun böyle olmasına yardımcı olur

Toplumun

Sayısal çoğunluktan

Nitelikli sayısal çoğunluğa geçmesini sağlar

 

Unutmayalım

Nitelikli insanın

Nitelikli yaşam yaşar

Nitelikli yaşam şudur

Yaşama

Sevilme

Güvenlik

Bir statüye sahiplik

Kendini özgürce ifade etme güdüleri

Gerçekleşmiştir

 

Bu güdüler

Anacak nitelikli toplumlarda gerçekleşir

 

Düşünelim şöyle

Bir toplumub bireylerinde

Sağlıklı yaşam koşulları oluşmuşsa

Evlenme çoluk çocuğa karışma

Ev bark sahibi olma gerçekleşmişse

Sevilen insanlar olmuşlarsa

Güvenlik garantileri

Ve

Bit iş güç sahipliği varsa

Ve de

İnsanlar

Özgürce kendilerini ifade edebiliyorlarsa

Bundan iyi ne olabilir ki

Dilerim

Allah herkese bunları nasip eder

 

Nitelikli toplumda yaşam

Gerçek anlamda tat verir

Sevgi saygı yaşanır bu toplumda

Eksik gedik hemen giderilir

Tam anlamıyla

Cennet yaşamı yaşanır

 

İşte

Sevgili Türk Halkı

Ben

Sana bunu yakıştırıyorum

Nitelik artışına girişelim diyorum

 

Bunun için de

Hemen öğrenmeye başlayacaksın

Senin durumundakilerin öğrenmesi ise

Okumayla oluşur

Okuyacaksın

Okuyacaksın

Okuyacaksın

Anlayacaksın

Anlamlandıracaksın

Nefsinde yaşayacaksın

Nitelik artışına geçeceksin

 

Bundan sonrası kolay

Sevgili Türk Halkı

Çok kolay

Yap dediğimi gör ne de kolaymış

Nitelikli olmak

 

Ve de

Ne de gerekliymiş

 

Ancak nitelikli toplumlarda

Gerçek samimiyet yaşanır

Doğru sözlülük herkeste olur

İyilik yapmak asaletten gelir

Barış yaratmak

Barışı korumak

En büyük sorumluluk olarak algılanır

Bu toplumlarda

 

İşte bu toplum

Benim istediğim toplum tipidir

Ben

Hep böyle görmek istiyorum

Türk Toplumumuzu

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..