Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '17

 
Kategori
Güncel
 

Ben yoruldum halkım

Ben yoruldum halkım
 

Ebru sanatı- Sökeli sanatçı Mustafa Akgün


Ben yoruldum halkım

Seni takipte zorlanır oldum halkım

Kendini bir kaptırdın ki

Şu referandum oyununa

Tuzu kuruların oyununa geldin halkım

Onlar aslına

Oyalanıyorlar bu referandumda

Oradan oraya gidiyorlar

Kızıyorlar kızgınlıklarını atıyorlar

Bağırıyor çağırıyorlar rahatlıyorlar

Şunu bil halkım

Senin bu referandumla bir kazancın yok

Sorarım sana halkım

Neyin değişecek bu referandum sonrası

Olumlu olarak hangi konuda değişim olacak

İşsizlik mi ortadan kalkacak

Gelirin mi artacak

Şehit cenazeleri mi olmayacak

İç barış mı sağlanacak

Dış barış mı sağlanacak

Hayal görme halkım

İç barış yoksa

Dış barış olamaz halkım

Dış barış yoksa dış Pazar yoktur

Dış Pazar yoksa

Üretim elde kalır

Üretim elde kalırsa

Üretim yerleri kapanır

Üretim yerleri kapanırsa

İşsizlik artar halkım

İşsizlik artarsa açlık gelir

Söyle bana öyleyse halkım

Senin kazancın ne bunda

Hayal görme halkım

Sana düşen bir şey var halkım

Ülkede olandan bitenden

Evvel emir şüphelen

Şüphelen be halkım şüphelen

Seni yani bizi doğruya götürecek olan

En başta şüphelenmektir halkım

Önce şüpheleneceksin

Sonra önünü arkasını araştıracaksın

Tehlike var mı yok mu göreceksin

Ondan sonra evet ya da hayır diyeceksin

Benim senden istediğim bu halkım

Hemen evet deme bir dur

Hemen hayır deme bir dur

Bir dur halkım bir dur

Orta yerde dolaşan laflara kulak ver

Onları bir güzel değerlendir

Şu çok önemli halkım

Senden evet isteyenler

Türkiye’yi kullanmak isteyenlerin

Farkında olmadan gazına geliyorlar

Onlara bağırıyor çağırıyorlar ama

Onların değirmenine su taşıyorlar habire

Bu işin sonunda

Büyük Ortadoğu projesi yapılanması olabilir halkım

Türkiye eyaletlere bölünebilir

Üniter yapı bozulabilir

Güney Anadolu Kürt eyaleti kurulabilir

Kuzey Irak Kürt bölgesi ile birleşme düşünülebilir

Bolca kan akabilir halkım

Bunun sorumlusu da sen olursun halkım

“Olmaz deme halkım olmaz, olmaz”

...

Saygı sevgi

Ve şüphenin getireceği aydınlıkta mutluluklar

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..