Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '13

 
Kategori
Güncel
 

Bende Akil Adam olmak istiyorum!..

Bende Akil Adam olmak istiyorum!..
 

Kimi, Akil Adamlar diyor…

Kimi, Akil İnsanlar…

İsmi ne olursa olsun, bu Akiller topluluğuna bende adayım…

Herkes bir isim öneriyor, önerilen isimlere bakıyorum, benden eksikleri var fazlalıkları yok.

Tabi hemcinslerimin!

Şöyle bakıyorum önerilen veya medyaya sızdırılan isimlere; isimlerin hepsi bir şekilde iktidara destek olmuş kişilerden. Hiçbir muhalifin adı geçmiyor.

Muhaliflerin adı geçiyorsa bile ben farkında değilim!

Belki Suriyeli muhaliflerin ismi geçiyor olabilir!

Memleketi terör belasından kurtarmak için önerilen isimlerden hiç birisi, ülkenin bütünlüğünü, laik düzeni savunmuyor. Hemen hemen hepsi ceplerini nasıl dolduracağını düşünüyor.

Önerilenlerin neredeyse tamamı Liberal(!) Ama öyle ekonomi bilen liberallerden değiller. Bunlar kendi ekonomilerinden başka bir şey düşünmüyorlar.

Öyle özgürlüklere falan kafa hiç yormuyorlar. Varsa yoksa kendi özgürlükleri!

Onlar için barış, iktidara yağ çekerek, bir dediğini iki etmeyerek, cebi doldurmak!

Yoksa halkların özgürlüğü, barış, demokrasi, sosyal devlet gibi ilkelerin yakınından bile geçmiyorlar.

Akıllı adamların bazıları iktidar tarafından sevilmese de, terör örgütü ile iyi ilişkileri var. O nedenle akıl Adamlar Komisyonuna girmeyi hak ediyorlar.

Akil Adamlar Komisyonuna girmek için üç şart aranıyor.

Birincisi; İktidar partisine kesinlikle sadık olacaksın…

İkincisi; Cemaatle uzaktan yakından mutlaka bir ilişkin olacak!

Üçüncüsü; Terör örgütüyle bir ilişkin yoksa Kürt de değilsen, mutlaka kandil’e gidip, terör örgütü elebaşılarıyla özel görüşmeler yapmalısın.

Bu kadar yetmez mi diyenler olabilir.

Yeter, yeter…

Bende bunlardan birisinin içine girmeyi düşünüyorum.

Belki o zaman beni de Akil Adam seçip, bu yaştan sonra köşeyi dönmemi sağlarlar.

Yalnız Akil Adam olmanın bazı tehlikeleri de var.

Örneğin; yarın bu barış süreci(!) sekteye uğrarsa, savcılar akil adamları sorumlu tutup, içeri tıkabilir.

Yani sizin anlayacağınız seçilecek akil adamlar, olası başarısızlığın sorumluları olarak seçiliyorlar.

Yetkisiz yetkililer demek en doğrusu!

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..