Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Bendeki seni yok edemezsin

Bendeki seni yok edemezsin
 

‘’Seni istemiyorum artık’’ diyebilirim. Gözümün görmeyeceği kadar uzaklarımda olmanı dileyebilirim. Hatta senden nefret bile ettiğimi haykırabilirim. Şaşkınlıklarla senden vazgeçtiğimi düşünebilirsin. Ama yüreğimdeki seni sen bilemezsin

Gözyaşlarımı içime akıtarak gözbebeklerine bakıp karşında çok güçlü durabilirim. Benim üzüldüğümden daha fazla, seni üzmeleri için dualar edebilirim. Akıttığım her damla gözyaşının hesabını sorabilirim. Ama yüreğimdeki yerini sen bilemezsin.

Gözümün görmediği kadar uzaklarımda olabilirsin. Aylardır o buğulu sesini duymamış olabilirim. Ellerinin sıcaklığını ve nefesinin yakınlığını unutmuş olabilirim. Hatta artık rüyalarıma bile gelmeyebilirsin. ‘’Artık seni sevmiyorum ve özlemiyorum ‘’ diyebilirim, hatta ve hatta artık hiç aramayabilirim. Ama asla yüreğimdeki seni yok edemezsin.

Şuan uzaklardan çıkıp gelsen , ‘’Bak ağzımla kuş tuttum’’ desen bile. Hasar almış kalbimi onarsan, aynı acıları bende yaşadım desen bile. Senle beni yaşamak için her şey mümkün olsa şuan, yüreğimdeki eski seni yaşatamazsın artık.

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..