Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Beni candan esirgeme

Beni candan esirgeme
 

_______Boyamayın kuşları, sade... beyaz kalsınlar


Sevgili füsunundan, beni candan esirgeme
Aynada bi seni gördüm, beni candan esirgeme

Dışarıdaki ses rüzgâr olmalı,  güldür güldür
Yüreğimden akar suyum, beni candan esirgeme

“Güldür gül” ocağa düşen ateş, ne varsa yakar
Kulağımda hala o alaz sesin, beni candan esirgeme

Kökten sürme, bir serçedir, dam altında öter
Aşkla ben yandım, sen yanma, beni candan esirgeme
 
Kalbim daracık odasından firar edecek, parmaklıklı dünya
Soluğum kesildi, sarıçiçek direniyor, beni candan esirgeme

Sokaklara kazılmış adım başı kör kuyular, insanlar kayboluyor
Sesini kim duyacak? Elin demirleblebi, beni candan esirgeme
 
Hangi yana dönsem duman içinde,  uzaklaşıyoruz birbirimizden
Baca deliğinden tütse gene bahar kokusu,  beni candan esirgeme

Yüreğimde kalan tek tohum, bir zerrecik, nadasa bırakılan toprak
Yarınlara yüklü, umut taşıyan selvam, beni candan esirgeme
 
Güzel ses çıkaran, güvercinim, sıralı oluşlar, ser hoş olanlar
Yaralıya kan verenler, can dalım, beni candan esirgeme

 


Nil Alaz

 

 

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..