Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '14

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Beni yar bil yârim ol yeter

Beni yar bil yârim ol yeter
 

Beni yar bil yârim ol yeter.


Ne getireceksin bana
Ömrümün sonuna gelince gençlik iksiri mi?
Kışımı bahara mı döndüreceksin!
Yazımda serinlik mi olacaksın?
İstemem.
Cennetler mi getireceksin
Kaf dağında masal ülkesinden!
Periler ülkesinde sultanlık mı vereceksin?
Dünyanın en nadide zenginliklerini mi sunacaksın?
İstemem.
Adın cennetlerinden meyvalarla mı donatacaksın soframı!
Her gün içmeye zemzem suyu mu taşıyacaksın?
İsmi bilinmedik döşeklerde mi yatıracaksın?
Yedi uyurlar gibi uyutacak mısın koynunda?
İstemem.
İsterim
Beni yar bil yârim ol yeter./ALINTI//

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..