Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '11

 
Kategori
Babalar Günü
 

Benim babam

Benim babam
 

Cümle Blogdaşlarımızın Babalar Günü'nü en iyi dileklerimle kutlar,  

aramızdan ayrılanlara Allah'tan rahmet,  

hasta olanlara acil şifalar , sağlık ve başarılar diliyorum.  

**** *** ****  

Ben 

Babamı 

Hep tarlada görürdüm 

Çalışkan ve güleçti harman yerinde 

Kinden, nefretten uzaktı 

Eli açık, paylaşmayı severdi 

Gönlünce zengin ak-paktı 

El malına “ ateştir sakın dokunmayın ” derdi 

Sevgiden yana aydınca eserdi 

Ekim’de coşar, Ağustos’da gülerdi 

Alnında akan teri buğday sarısı 

Bütün çabası 

Bizi mutlu etmekti 

*** 

Benim 

Babam 

Maviyi aydınlatan 

Harman yerinde 

Alın teri, göz nuru 

Gözleri aydınlık, başak başaktı 

“ Yalancıya, vurguncuya 

Talancıya , soyguncuya 

Değer vermezdi 

Namerde muhtaç 

Olmayın” derdi 

Yetmiş beş yaşında genç bir delikanlı 

Hep sıcak aile ortamında 

Onurlu ve özgür yaşamaktı 

Bütün derdi 

*** 

Sözü, sohbeti yerinde 

Konuk komşuya saygılı 

Ailemize vefalı 

Derin düşünür 

Hoşgörülü bir erdi 

Hepimizi bağrına basar 

Güneş denli severdi 

Benim babam 

Sevgiden yana aydınca eserdi 

Ekim’de coşar, Ağustos’ta gülerdi 

Abdülkadir GÜLER 

15 Haziran 2010 / 18 Şubat 2011 – Söke. 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..