Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

17 Nisan '07

 
Kategori
Fotoğraf
 

Benim favori fotografim...

Benim favori fotografim...
 

14 Nisan'la ilgili fotograflara bakiyorum. Insan seli. Kirmizi beyaz. Ben Ankara'yi hic boyle hatirlamiyorum...

Fotograflar. Fotograflar. Gazetelerde yayinlananlar. Arkadaslarin cekip eposta ile gonderdikleri. Cocuklar. Analar. Bacilar. Sakat insanlar. Gencler. Yaslilar...

Bunlarin arasinda bir fotograf?

Takilip kaldim...

Anit Kabir'de nobet tutan bir Mehmetcigin goz yaslarini yasli bir adam siliyor!

Biliyorsunuz. Mehmetcik, kendi gozyasini silemeyecek kadar iyi yetismis.

Nobet yerinde; yemez. Icmez. Kipirdamaz. Kimildamaz. Etrafiyla ilgilenmez! Husu icerisinde nobetini tutar. Doslarimiz gurur duysun. Dusmanimiz catlasin diye...

Mehmetcik. Goz yasini tutamamiz. Eli gozune gitmiyor. Gidemiyor. Kipirdamiyor. Gozleri delecekmis gibi dosdogru ufuga bakiyor... Celikten bir anit gibi... Ama; o celik anitin icinde yurek tasiyor...

Goz yaslari sel olmus, dokuluyor...

Gozyaslarini goren bir yasli adam; uzanmis, elinde bir mendil, Memedin yaslarini siliyor.

Benim favorim.

Benim favori fotografim.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..