Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Benim kaderim

Bazen içimden haykırmak gelir,

Neden haykırmak istediğimi bilmeden,

Hep gülmek istedim;

Bir çocuğun şeker isteyipte alamadığı gibi,

Bende gülemedim;

Neden neden diye hep sordum kendime,

Acaba hata bende mi ? Diye ,

Sanırım hata bendeydi,

Ben hep gülmek istedim;

Tek hatam buydu işte,

Kaderime yazılmış artık ağlamak,

Karanlık gecelerde ıslanmak,

Tek başıma gözyaşlarımla;kapı arkasında durmak,

İşte ben böyle biri olmuşum,

Kendimi kendi içimde boğmuşum,

Çok geç anladım ama ne yapayım ben anamdan böyle doğmuşum ... 

 

ALİCAN HALME 

 
Toplam blog
: 9
: 455
Kayıt tarihi
: 03.08.11
 
 

4 Mart 1992 yılında Adana'nın Seyhan ilçesinde doğdum. İlköğretimimi burada tamamladıktan sonra 2006..