Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Benim Sürgünüm Uçsuz Bucaksız

Benim Sürgünüm Uçsuz Bucaksız
 

ağaç


Dur

Başlarken kokulu bir şeyler söyle

Yanalım önce adamakıllı

Bekle

Beni darmadağın yapmadan önce

Söyle beni halen seviyor musun?

Tut

Aynı sevecenlikle tut ellerimi

Eriyelim, tütelim aynı sokağın çatılarında

İste

Aynı tazelikte iste dudaklarımı

Durma öp kana kana, ne duruyorsun

Sakla

İlk günkü kadar titreyen ellerini

Ürkek ama şehvetli bakışlarını kaçır benden

Sabret

Kavrulsun içimiz sarılmadan önce

Gitme ey hayal, kal biraz daha

Bana da yazık

Çünkü

Bu sürgün uçsuz bucaksız.

10.05.10

Nadir

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..