Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Benim yüreğim olabildin sen

Benim yüreğim olabildin sen
 

Derin derin aldığım nefes

Yaşadığım ülkemsin sen

Gözlerimin nuru

Ekmeğim aşım tadım tuzumsun sen

Derdim de dermanım da

Kızım da oğlum da sen

Koruyup kollayan anam da babam da

Yaşama bağlayan da sen

Benim yüreğim olabildin sen

O nedenle en güzel şiirimde

En içten duam da sen

Herşey yalanken sen zahiri

Herşey evvelken sen ebedi

Daha da önemlisi

Yüreğimin tek sahibi ahiri sen

Benim hayata bakan aydınlık pencerem

Bundan sonra yaşamım da ölümüm de

Helalliğim de veballiğim de sen 

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...