Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Benle bütün

Benle bütün
 

Ben gittim ya
Sen de yoktum nereye gittim
Sen gittin ya
Bende yoktun, nereye gittin? 

Gittiğini sanarsın, yürüdüğünü
Oysa ayakların bir adım bile atamaz
Oysa gerçekten gittiğin, geldiğin yerdir
Geldiğin yer ise gittiğin. 

Gittin; senden, bana geldin
Benim ise ne gitmem var nede gelmem
Benim için ne gitmek var nede gelmek
Yok benim için gitmek-gelmek.

Dönmeyecekmişsin bir daha geriye
Sen nerede olduğunu söyler mi sin
Nereye dönmeyeceksin
Nereden dönmeyecek 

Bulunduğun yeri söyler mi sin
Hiç gittiğin yok ki
Döneceğin yer olsun
Dönmek yok ki gitmek olasın. 

 

 

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..