Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '11

 
Kategori
Müzik
 

Bi dinlesene ...

Bi dinlesene ...
 

İnsanın ruhuna dokunur, çok küçük iki ritim parçası. Ama kanına işler sanki iki çatırtı patırtı. 

Bazen güleriz;bazen de ağlar. Daha derinlerde yaşarız ya da tam tersine gökyüzü semalarına ulaşır ruhumuz.İçinden çıkamadığımız bir sessizlik kopar bedeninden sanki ama kendini toparlamak istesende çamura saplanmış araba lastiği gibi ruhumuz bedenimize patanaj çektirir değil mi? Bence şuan tam seni tarif ediyor olmalıyım ya da senin gözlerinin içine bakan sevdiğini ... Ne düşünüyoruz o iki melodi sesini duyar duymaz ? 

Acı mı ? Sevinç mi ? 

Mesela ben anlatayım ; 

Şarkı söylemeyi ve perküsyon aletlerini çalmaya bayılıyorum. Her dokunuşta bir hissediş beliriyor, hele bir de içine şarkı sözü yazdığımda tüylerim ürperiyor nedenini bilmediğim. Demek benim de yaşıyor olmalı ! 

Sanki gelenek gibi hayatımda; müzik hayatın bir parçası buna sende şahit olmalısın. 

İki melodi patırdat düşün bakalım senin cevabın ne olacak ? 

 
Toplam blog
: 9
: 455
Kayıt tarihi
: 03.08.11
 
 

4 Mart 1992 yılında Adana'nın Seyhan ilçesinde doğdum. İlköğretimimi burada tamamladıktan sonra 2006..