Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '09

 
Kategori
Müzik
 

Bilgen Bengü - En iyileriyle

Bilgen Bengü - En iyileriyle
 

Bilgen Bengü 2002 yılında 4 şarkılık maxi single çalışması <ı>"Canım Çekti" den sonra <ı>"En İyileriyle" ismini verdiği albümüyle tekrar karşımızda.

Biz onu Cici Kızlar grubuyla tanıdık. O sahnede şarkılarını söylerken ben daha dünyada yoktum. :) Cici Kızlar'a katıldıktan sonra kendini Eurovision elemelerinde bulmuştu. Elemelere Atilla Özdemiroğlu - Şanar Yurdatapan'a ait "Delisin" adlı şarkıyla katılmışlardı. 1975 ESC Türkiye Yarışması'nda Semiha Yankı ile birinciliği paylaştılar ama kura sonucu kaybettiler. Zaten o yarışada Semiha Yankı'nın kaçıncı olduğu biliyoruz. :)

Ben yeni nesilden olduğum için Cici Kızlar'ın sadece “Delisin” isimli şarkısını biliyorum. Onu da Hababam Sınıfı sayesinde. :) Eski şarkıları severim; hazır albümde gelmişken dinlememezlik olmaz dedim ve başladım dinlemeye.

Albümde toplam 21 şarkı var. Hepsi Bengü'nün eski şarkılarının yeniden düzenlenmiş versiyonları.

<ı>’ EN İYİLERİYLE BİLGEN BENGÜ ‘’ ALBÜMÜNDE YER ALAN ŞARKILAR :

1- SÖYLE KİMDİ O 1976 Söz: Seta Düzenleme: Onno Tunç

2- KENDİNE İYİ BAK 1977 Söz: Ülkü Aker Düzenleme: Onno Tunç

3- BİZİM OLSUN 1976 Söz: Zeren Düzenleme: Onno Tunç

4- KALBİM DURDU HEYECANDAN 1977 Söz: Ülkü Aker Düzenleme: Onno Tunç

5- O PİTİ PİTİ 1978 Söz-Müzik: Cemal Kılıç-Tayfun Meriç Düzenleme: Marşandiz

6- DİK KALBİMDE YARAYI 1979 Söz: Halit Çelikoğlu Müzik: Selami Şahin Düzenleme: N.Demirci

7- BİLİYORSUN SUSUYORSUN 1979 Söz: Halit Çelikoğlu Müzik:Rıfat Şanlıel Düzenleme: N.Demirci

8- ISLANSIN GÖZLERİM 1983 Söz: Aysel Gürel Müzik-Düzenleme: Turhan Yükseler

9- BEN ONLARDAN DEĞİLİM 1983 Söz: Halit Çelikoğlu Müzik-Düzenleme: Esin Engin

10- OYUN BOZAN 1983 Söz: Halit Çelikoğlu Müzik-Düzenleme: Esin Engin

11- GÜCENME 1983 Söz-Müzik: Kayahan Açar Düzenleme: Ümit Eroğlu

12- İKİYE BÖLÜNCE 1983 Söz: Fikret Şeneş (Ossi Müzik) Müzik-Düzenleme: Turhan Yükseler

13- BU ÇOCUKLAR 1983 Söz-Müzik: Muharrem Günal Düzenleme: Turhan Yükseler

14- SEVGİ ANA 1983 Söz: Halit Çelikoğlu Müzik-Düzenleme: Esin Engin

15- ANNEM 1983 Söz: Bilgen Bengü Müzik: Erkan Atılgan Düzenleme: Turhan Yükseler

16- DOSTLUK 1980 Söz-Müzik: Aydun Esen Düzenleme: Aydun Esen

17- BİGUDİ 1980 Söz-Müzik: Ayşe Irmak Manioğlu Müzik-Düzenleme: Selçuk Başar

18- GIORNI 1977 Söz-Müzik: S.Shapiro-L.Albertelli Düzenleme: Turhan Yükseler

19- UYUR DAİM UYANMAZDI 1983 Söz-Müzik: Hacı Arif Bey

20- GÜLÜNCE GÖZLERİNİN İÇİ GÜLÜYOR 1976 Söz: Ülkü Aker Müzik: İrfan Özbakır

21- NERDEN ÇIKTI BU RÜZGAR 2003 Söz-Müzik: Erkan Atılgan Düzenleme: Turhan Yükseler

<ı>***

Benim en sevdiğim şarkı <ı>"Kalbim Durdu Heyecandan" oldu. Hatta şarkıya bayıldım o derece güzel. Evde - okulda - yolda kısaca her yerde söylemeye başlamıştım ilk dinlediğimde.

Diğer beğendiğim şarkılardan biri bir Eurovision klasiği olan "Bigudi". Çok değişik, hoş bir şarkı.

İtalyanca söylediği "Giorni" albümdeki diğer güzel şarkılardan biri. Giorni'yi dinlediğinizde bir yerde tanıdık geldiğini hemen fark edeceksiniz. :)

Bilgen Bengü Cici Kızlar'ın dağıldıktan sonra piyasada kalabilen tek üyesi. Hiç dinlemediyseniz kesinlikle bir şans verin. Ben o şansı verdim ve şimdi sürekli dinliyorum.

 
Toplam blog
: 50
: 2353
Kayıt tarihi
: 09.08.08
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü öğrencisiyim. Yazılarımla, paylaşımlarım..