Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Bilinçsiz Müşteri

Bu da ticaretin cehaleti.

Aramıyor, seçmiyor, elma alacağım diyor, nerede nasıl olursa olsun, yalnız ucuz olsun.

Bunlar ağaçta satılıyor desen dalına çıkıp toplar.

Zengin fakir fark etmiyor, cebi para dolu yine aynı.

Ticaretin anasını belliyor bunlar ya anasını belliyor!

Çürük çarık şeyleri bunlar yüzünden yiyoruz.

Bütün müşteriler benim gibi olsun pazara markete bozuk çürük sebze meyve gelmez; çünkü bana ve benim gibilere satamazlar.

Ama adamlar alıyor, niye getirmesinler.

Alışveriş yapanların dörtte üçü böyle; yemin ediyorum aldıklarına bakmıyorlar.

Amcam da biliyor bunu tarladan affedersin ineklerin önünden topluyor getiriyor!

Lan arkadaş ya sen para veriyorsun, bunun okulu yok kitaplarda yazmıyor!

Pazara varıyorum tezgâhların yarısı çürük bozuk sebze meyve dolu. Akşam varıyorum hiç kalmamış.

Pazarcı seçip çöpe attı desen hayatta yapmaz çünkü avantayı oradan çıkarıyor.

Bizimki de pahalılıktan fakirlikten dem vuruyor, hiç akılsızım demiyor.

Sen almasan o almasa o çürükleri kime satacak?

Bedava almıyorsun, üreten satan beni ilgilendirmez doğru düzgün olacak.

Sizin bilim adamlarınız kilim adamlarınız şunu söylüyor mu; satın alınan sebze ve meyvenin iyisi kötüsü olabilir ama sağlamı çürüğü olamaz.

Yerlerden toplayan yoksulları konuşmuyoruz, tezgâhtan alan beyni yoksulları konuşuyoruz.

Pandemi nedeniyle pazarlar kapatıldı, keşke temelli kapatılsa.

Bıktık bu cahillerden kendileri nasıl yaşıyorlarsa bizi de böyle yaşamaya mecbur ediyorlar.

Sözde bilenler, ağzına bakarak dinledikleriniz hiç bu konularda konuşuyorlar mı? Kendilerinin nasılsa paraları var, iyiyi kötüyü de biliyorlar, en iyisini alıyorlar, niye konuşsunlar, gerisi ne yaparsa yapsın.

Ben de yaparım aynısını ama vicdanım var, yalnızca aydın değil insanım!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..