Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

01 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Bilinmeyen numara

Bildirme sakın diyen, giymiş ipek pazen

Buradayım salınan ben, alınan ben

Düşürdüm ağına düşme sakın

Kaçan ben kaçıran o

Yolumu kesmiş

Uçuran o

*

Üşüten kim, üşüyen sen

Hastayım desen kime ne

Sevdiğin başka, sevinen başka

Gitsen gidemezsin peşin den

Kaçsan kaçırmam peşin den

Dağıtan bensem

Toplayan kim

Susmak kazancın karı benim

Konuşsam kime

İçinde yara, düştün desem dara

Düşen sensin düşüren ben mi?

Ben bildim bilinen numara

Arayan bilinmeyen numara

Cebirin Defteri 01. Mayıs.2012 ; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..