Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Bilişmenin sevişmenin dili

Bilişmenin sevişmenin dili
 

Seni benden uzak kılan;
Ne uzak kentler
Ne sıra dağlar...
Seni benden uzak kılan;
Farklı ufuklara bakışımızdır...

Her incindiğimde bilirim ki;
Sağalacak yaram.
Ve ağrısız yara
Yara değildir kökü derinde olan...

Bir yerinde taşırım hep hüzünlerin
Büyük sevdaların her ihtimalini.
Ben öyle sevdim sevdiklerimi...

Bir gün mutlaka
Goncalanır bu kırık düş
Goncalanır bu bozkır
Yaseminler menekşeler kucak kucak
Eteklerini doldurur sevdalıların...

Bilişmenin sevişmenin dili bu!
Gün gelir kavgaların yolu
Kesişir kesişir de bayram olur...

Hangi zamana uydum da geldim.
Hangi patikaya düştüm de geldim.
Gelmek değil;
Boz bulanık sulara düştüm de geldim...

Gözlerimi astığım boşluk da astı kendini
Şimdi ilticanın da yasası değişti.
Gidecek ülke de yok
Gözlerimi koyacak dostluk da...

Lakin her incindiğim de biirim ki;
Sağalacak yaram.
Ve ağrısız yara
Yara değildir kökü derinde olan...

Seni benden uzak kılan
Ne uzak kentler
Ne sıra dağlar
Ne de zamanın şehla bakışı!

Seni benden uzak kılan;
Farklı ufuklara bakışımızdır...

 
Toplam blog
: 195
: 404
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

1956 Tunceli doğumluyum. 1975 Erzincan lisesi mezunuyum. 12 eylülün anti-demokratik uygulamaların..