Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
 

Bilmek ve isyan

Bilmek ve isyan
 

Şu anda benim yaşadığım şehirden çokk uzaktasın.

Şu anda benim kalbimden de çokk uzaktasın.

Neden! Benim yaşadığım şehrin ışıkları gibi,

Gözlerimin içini aydınlatmıyorsun?

Neden! Beni sensiz bırakıyorsun?

Bırakma beni, yalnızım, korkuyorum.

Kaç günler geçti, gittiğin günün üstünden.

Günler haftalara, haftalarda aylara teslim ettiler,

Ayrılık nöbetlerini.

Her şeyi kazırımda beynime,

Tarihleri saklamaya yetmez hafızamın kuvveti.

Gittiğin tarihi sorsalar!

Vazgeçişin gözlerine düştüğü ilk gündü derim.

Biliyordum!

Bilmek kabullenmekmidir?

Unuttum sanıyordum.

Unutmanın aslında inadına, inadına hatırlamak olduğunu bile bile.

Kabuk tutan yaralar, kanamaz sanıyordum.

İşte biliyorum da!

Bilmek ve bir duygunun isyanı diyelim bu yazının adına...

15 / 01 / 2009

 
Toplam blog
: 41
: 1248
Kayıt tarihi
: 09.12.08
 
 

Hayatımızın gayesi, gayelerimizi hayata geçirmektir. Benim de şu anki gayem, burada bir şeyler ya..