Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

BİLMEZLERDENSİN HALKIM

Sahi

Nedir sendeki bu bilmezlik

Sevgili Halkım

Dünyadan

Dünyada olan bitenden

Hiç haberin yok be Halkım

 

Anlamıyorum seni bir türlü

Gelişme de ne

Umurunda değil

Olsa da olur

Olmasa da olur

Anasını satayım havasındasın

 

Güzel yaşamı

Hiç mi hiç arayan görünmüyorsun

Adeta

Kötü yaşam

Benim için bir şanstır diyor gibisin

 

Bilime

Fen’e

Tekniğe

Teknolojiye

Modernliğe

Çok uzaksın çok Halkım

 

Var gücünle Halkın

Olana

İyi mi kötümü bakmadan

Başım gözüm üstüne diyensin

 

Hayır demek

Bu güzel ben bunu isterim

Demek

Senin hiç yaklaşmadığın konu

 

Hani

Koca Nazım demiş ya

Vakti zamanında

“Koyun gibisin Halkım

Gocuklu celep kaldırınca sopasını

Katılıverirsin sürüye hemen” diye

İşte tam da öylesin Halkım

 

Ben

Seni çok seven birisi olarak

Halkım

Diyorum ki

Değiş

Dönüş

Geliş Halkım

 

İşte böyle yaparsan

Ben

Sevineceğim

Çünkü

Sen de sevineceksin

Halkım

 

Bil ki

Sen ne hallerde olursan ol

Ben seni hep severim

Kötü hallerde olursan

Sen üzülürsün ben de üzülürüm

İyi hallerde olursan

Sen sevinirsin ben de sevinirim

 

Gel Halkım gel

Değişime yönelelim

Değişelim

Dönüşelim

Uygarlıkta ön alalım

 

Bilmediğimiz kalmasın

Durmadan

Yeni bilgiler öğrenelim

O bilgilerden

Yeni bulgular elde edelim

 

Örneğin Halkım

Şu Covit-19 aşısında

Düştüğümüz

Aciz durumlara

Bir daha düşmeyelim

 

Bilen

Çok bilen toplumların yaşadığı

Uzun sağlıklı ömürlere ulaşalım

Mutluluk olalım

Sevinelim

Sevinelim

Sevinelim Halkım

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..