Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir ana yaratmak...

Bir ana yaratmak...
 

Bir anam olmalı bir yerlerde

Arayıp bulmalı kokusu beni...

Başımı koymalıyım özlemle dizlerine

Sıcak bir el okşamalı saçlarımı

Ve tatlı bir uykuya dalmalıyım, yedi uyurlar gibi...

Uyandığımda da o olmalı başucumda...

Bir anam olmalı bir yerlerde...

Çıkıp gelmeli kederli günlerimde...

İçim ısınmalı onun gözlerinde

Dertlerimi gömmeliyim bakışlarına

Her görüşünde baştan ayağa süzmeli beni...

Hep zayıfladığımı söylemeli nakarat gibi...

Bir anam olmalı bir yerlerde...

İşte ben geldim oğlum demeli

Uyarına gelirse bir de ninni söylemeli çocukluğuma...

Doğduğum günü fısıldamalı kulağıma...

Ve ben de haykırmalıyım işte benim doğum günüm diye...

Bir anam olmalı bir yerlerde...

Ama nerede...

Bilmiyorum...

Erdoğan Şahin, 3 Mayıs 2011, Didim

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..