Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

26 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Bir başıma...

Bir başıma...
 

Bir sokak lambasının altında

Ölmek kadar acıdır benim yalnızlığım

Ve bir kaşık suda

Boğulmaktır sana dokunamamak…

Söyler misin?

Kimin yalnızlığını yaşıyorum

“Bir başıma”

Kısa da olsa anlaşılmıyor

Ayrı düşenin ayrılığındaki hüzün

Gözyaşları birikiyor

Karşı kıyılarda yağmur yağdıkça

Kendi masalarımda

Tutsak kalıyorum çığlık çığlığa…

Söyler misin?

Kimin yalnızlığını yaşıyorum

“Bir başıma”

Bilinmez ki daha kaç mevsim

Geçecek üzerimizden

Kim bilir nasıl

Büyüdükçe büyüyecek özlemler

Kaç şarkı çalınacak

Ak saçlarımda

Nişaburek makamında…

Söyler misin?

Kimin yalnızlığını yaşıyorum

“Bir başıma…”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 26.12.2014 11.30

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..