Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '12

 
Kategori
TV Programları
 

Bir başka gece

Bir başka gece
 

Skec,melodi,efsane,televizyon,


Yine eskilere daldım da, aklıma gelen bir TV programını anımsatmak istedim size.

Bir zamanlar Cuma akşamlarının vazgeçilmez bir programı vardı BİR BAŞKA GECE.’’Bu gece, bu gece, bilir başka gece…’’diye bir melodisi vardı.

Çetin Çeki’nin sunduğu programda çeşitli parodiler, skeçler, minikler, playback yarışması ve o efsane program’’HADİ ANLAT BAKALIM’’

Yarışmada ünlülerden oluşan iki grup olurdu.

Bildiğimiz yılların sessiz sinemasının televizyona uyarlanmış hali de diyebiliriz.

Ünlüler kelime kullanmadan, efsane isim, Türk televizyonculuğunun duayen isimlerinden Halit Kıvanç’ın hakemliğinde kağıttan okudukları cümleleri birbirlerine anlatmaya çalışırlardı.

Ekran başındaki ailelerin yüzlerinde bir tebessüm etrafında bir sevinç yumağı oluşurdu.

O günlerin de tadı bir başka idi.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..