Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Bir bilsem

Karacaahmet yüreğim büyüktür, ah kimdir gömülen bir bilsem

Nedir adı, hangi pafta, hangi ada hani bir bilsem

  

Bülbül gene figanda nedendir bin yıldır bu figan

Desem sevgiliyedir, aynı sevgiliye mi bir bilsem

  

Ah ki intihara düşmüş aşklar yıkanmaz der sofu

Salasın ben verirdim o aşkın deseler adın bir bilsem

  

Kılmamış namazın devlet aşıkları, aman ne olacak kılmasınlar

Hatun kişi niyetine der kılardım, aşk namazı kaç rekattır bir bilsem

  

Verirken talkım hoca duydum adın, Leyla imiş

Mecnun mu arar benim mezarlıkta hani bir bilsem

  

Tuh sana ki Ufuk, yaşlandın hatırlamazsın Leyla’yı

İzmir-Karşıya, 9 Eylül vapuru hani tarih neydi bir bilsem

 

 
Toplam blog
: 75
: 364
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

55 yaşında dershanelerden SSK emeklisi edebiyat öğretmeniyim... Aslen İzmirliyim... 95 yılından b..