Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '08

 
Kategori
Öykü
 

Bir çapkının kabusu...

Bir çapkının kabusu...
 

http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=84626


- Alo Mert ne haber?

- İyidir abi,

- Ne yapıyorsun bu akşam?

- Hiç... Eve giderim herhalde...

- Hanım ve çocuklar döndü mü Marmaris'ten?

- Daha dönmedi abi.

- İyi. Bu akşam bana takıl. Hayatını yaşa.

- Ne yapacağız?

- Bir arkadaştan telefon numarası aldım. Yeni gelmiş bu kızlar.

- Yabancı uyruklu mu?

- Evet ve hepsi de manken gibiymiş...

- Yapma yahu.

- Telefon ediyorum. Kızları alıp akşam yemeği yeriz. Sonra her zamanki otele gideriz.

- Tamam abi.

2 Saat sonra:

- Ben Natalie, arkadaşım İrina.

- Memnun olduk. Metin ben. Bu da Mert.

- Abi bunlar kainat güzellik yarışmasında finalist olacak kadar güzel.

- Galiba öyle ulan. Bu ne güzellik böyle.

- Boyları süper. Bize tepeden bakıyorlar ama, yatakta pek önemli değil.

- Öyle. Haklısın. Hemen birşeyler yiyelim ve bir an önce bizim mekana gidelim.

Ertesi gün:

- Alo Mert. Nasıldı akşam?

- Hiç sorma abi. Sanki cennetteydim. Kız yatağa yatarken komidinin üzerine balonlar bıraktı ama hiç ilgilenmedim bile.

- Ne yapacaksın balonu. Hiç bir zevki kalmaz ki o zaman.

- Öyle abi. Sevgilin olsa bu kadar güzel bir gece geçirmezdim emin ol ki.

- Bunlar öyle. 2+1 de iş bitirdik. Yani 2 gece bir sabah.

- Sonra sabah birlikte banyo yapmakta ayrı bir zevk.

- Haklısın. Haydi oğlum. Kapatıyorum. Akşama görüşürüz.

O gün akşam televizyon haberleri:

Bugün ahlak polisinin yaptığı baskınlarda çok sayıda yabancı uyruklu hayat kadını yakalandı. Fuhuş yaptığı anlaşılan kadınlardan ikisinin HIV virüsü taşıdığı tesbit edildi.

Televizyonun yanına yaklaşan Mert telaşlanarak kendi kendine söylenmeye başladı.

"Sakın bunlar bizimkiler olmasın. Yok canım, onlar değildir herhalde. Peki biraz evvel tuvalette neden bir yanma hissettim? Dur bakayım. İnternette araştırayım...

....aids belirtileri....uyku sırasında aşırı terleme, fiziksel yorgunluk, devam eden ishal, dil üzerinde ve ağızda oluşan beyaz noktalar, öksürükle beraber oluşan nefes darlığı.....

Bu belirtiler hemen de çıkmaz ki. En azından bir iki hafta sonra çıkar. Hay Allah... Keşke balon kullansaydım. Eskiden sadece frengi ve bel soğukluğu varmış. Onların tedavisi var da... Bu aids nereden çıktı şimdi. Yok canım öyle bile olsa hemen bulaşmaz herhalde. Peki o zaman tuvalette o yanma neden oldu ki. Herhalde psikolojiktir. Ama ya bir şeyler kapmışsam. Hanım da Marmaris'ten 15 gün sonra dönecek. Ona ne diyeceğim. Hayatım, sen spiralini çıkar, ben balon kullanacağım desem... Yok canım. O zaman nereden çıktı bu der. Balon sevmediğimi bilir. Ya anlarsa kesin boşar beni. Babası da işten attırır herhalde. Ne de olsa kayınpederin şirketinde genel müdürlük yapıyorum. Hem hanımdan oluruz, hem de işsiz kalırım. Ulan Metin ne iş açtın başıma?

10 gün sonra:

- Mert ne haber oğlum?

- İyidir Metin. Senden ne haber?

- Bu defa yeni kızlar gelmiş. Bir görsen. Kesin kainat güzeli sanırsın.

- Hadi ya...

- Geçen seferkiler bunların yanında hiç kalır.

- Götürelim o zaman.

- Ben telefonla arıyorum. İki saat sonra aynı yerde buluşalım.

- Tamam abi. Yalnız biliyorsun. Ben balon filan kullanmam. Ona göre konuş.

- Tabii ulan. Ne balonu? Balonsuzun zevki hiçbir yerde yok.


 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..