Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bir daha Hendek mendek yok

Bir daha Hendek mendek yok
 

Demez olaydım, gitmez olaydım. Veya size inanmasaydım(!)


Sayın Başkan, Sayın Toçoğlu;
Sakarya ve Sakaryalı'ya çok daha konforlu seyahat imkanı sunmak adına 2. Geçit’in hemen karşısına; durak, peron ve çevre düzenlemeleriyle, modern ve konforlu bir ilçe garajı kazandırmıştınız.
- Hatırladınız mı?
Bu hizmetinizden...
Dolayısıyla Sakarya ve Sakaryalı'ya düşkünlüğünüzden...
... Ötürü bir türlü teşekkür edememiştim.
Geç de olsa kabul buyrun efendim...

Gönül isterdi ki;
Yıktırıp yerle bir ettirdiğiniz Güney Terminali vardıya; ilçe garajı orası olsun.
- Bu gönül de, neler istiyor değil mi?
Elbette "sizler daha iyi bilirsiniz" yerle bir ettiğiniz yere ne/neler yapacağınızı.
- Umar ve dilerim; benim duyumlarım gerçekleşmez(!)
Neyse.
Yine de ilçe garajı "şeklen" iyi oldu...

Sayın Başkan, hani açılışta,
"Sakaryalı'ya çok daha konforlu seyahat imkanı sunmak adına..." demiştinizya:
Ben de bu güvenceyle, "Hem bu konforu yaşarım hem de eş dost ve akrabaları ziyaret ederim" dedim.
Hendek'e gittim.
- Demez olaydım, gitmez olaydım.
Veya size inanmasaydım(!)

Durak, peron ve çevre düzenlemeleri tamam da;
O otobüslerdeki yolcuların halini görmenizi isterdim.
Yeminle kendime acıdım.
- Sonra diğer yolculara...

Otobüsümüze her kim ki, el kaldırıyor; o bizim araçtaydı.
Duruyor fakat kalkışta zorlanıyorduk.
Görme şansım olmadı ama ayağı yere değmeyen çok kişinin olduğuna inanıyorum.
- Düşünün bir kere...

İnsancıklar (Yani bizler) birbirimize sülük gibi yapışmıştık.
Sıcak bir yandan, malum kokular bir yandan...
Öylesine samimiydik ki:
Vıcık vıcık olmuştuk.
Sormayın gitsin.
- Bir kere daha düşünün...

Ha Adapazarı/İstanbul
Ha Adapazarı/Hendek
Süre 45 dakika.
- Denemesi 4 TL. ama tavsiye etmem...
Dönüş mü dediniz?
- Aynısından beter...

Sayın Başkan, Sayın Toçoğlu...
Sayın Yönetim...
Sayın Yürütme ve...
Sayın Denetimden sorumlu yetkililer:
- Bu ilçe otobüslerine binen vatandaşların içler acısı hallerine müdahale etmeyi...
- Onların modern ve konforlu duraklarda beklemek kadar, aynı güzellikte yolculuk etme haklarının da olduğunu...
- Olası bir trafik kazasının faciadan da öte katliama dönüşebileceğini...
Bizler vatandaş olarak kime/kimlere söyleyebiliriz, iletebiliriz?
Size mi?
- İnanamıyorum(!)

NOT:
- Bir daha Hendek mendek yok.
 

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..