Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '07

 
Kategori
Haber
 

Bir Demet Tiyatro rating kurbanı

Bir Demet Tiyatro rating kurbanı
 

Yılmaz Erdoğan' ın yazıp, Demet Akbağ' la başrolünü paylaştığı atv' deki komedi dizisi "Bir Demet Tiyatro" nun yerine iki haftadır "Gemilerde Talim Var" yayımlanıyordu. "Bir Demet Tiyatro" nun akıbetini merak edip sorunca gerçeği öğrendim. Ekranların reyting kurbanı yapımları arasına sonunda "Bir Demet Tiyatro" da katıldı. "Bir Demet Tiyatro" beklenen reytinge bir türlü ulaşamayınca atv ile Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM) yöneticileri son kez bir toplantı yapıp diziyi bitirmeye karar verdi.

Milliyet'ten alımıştır.

Üzüldüm Bir Demet Tiyatro'nun bitmesine, renkli karakterleri vardı, gün yüzü görmemiş esprileri mesela Mükremin'in Sister Bacı'sına yani Lütfiye'ye " moralimin elektrik tellerine cereyan dokundurma" diyordu ve çok hoşuma gitmişti, ne yazık ki reating canavarına yenildi, eski tadını bulur diye düşünmüştüm ve iyi de gidiyordu, belki ileride yine yeni bölümlerini çekerler. Bekleyenlerden biri de benim...

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..