Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Bir deniz olmak isterdim!

Çocukken hep bir deniz olmak isterdim!

Belki toprağı yutar gibi içerdim,

Sonra sil baştan bir kadın yaratırdım, 

En derinlerime inerek yaşayan,

Sevdiği kadar severdim sevgilimi...

 

Çocukken hep bir deniz olmak isterdim!

Yosun tutmuş acılarımı gizlerdim,

Bazen de dayanılmaz olur kusardım,

Gün olur aşkı acı ile besleyen,

Acımız kadar severdim sevgilimi...

 

Çocukken hep bir deniz olmak isterdim!

Güneş yakınca ölü gibi susardım,

Bir yel okşarsa yanağımı coşardım,

Dipten gelen dalgalar ile sevişen,

Martılar kadar severdim sevgilimi...

 

(ABBA: 13 Haziran 2013, Bir Deniz Olmak!)

 
Toplam blog
: 156
: 390
Kayıt tarihi
: 04.10.13
 
 

Ayça Marangoz Coşar, Üniversite, Akademi istanbul, Gazeteci Abbas COŞAR , Mektebi Mülkiye, Ye..