Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 

17 Aralık '09

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Bir Digiturk şikayeti

Bir Digiturk şikayeti
 

REZALET....!


Merhaba,

Ankara'da oturan ve çevresinde çok iyi tanınan saygın bir arkadaşım Digiturk ile ilgili bir sıkıntısından bahsetti. Kendisini bu kadar sinirli görünce ister istemez bu sakin ve oturaklı arkadaşıma sordum. Bir dokun bin ah işit... Aynen öyle. Şimdi yorumsuz olarak kendi ağzından aktarıyorum sizlere...

"Abi inanılır gibi değil. Her ay televizyon seyretmek için para ödüyorum, lakin gel gör ki rezalet diz boyu. Birgün akşam maç seyrediyorum. Pat diye yayının ortasında sinyal kesildi, yayın gitti. Kanal kurulumu yapmaya çalışıyorum olmuyor, kanal kurulum ekranı bile gözükmüyor. LN ayarlarınızda probelm var diyor. Sinyal seviyesine bakıyorum % 7.

Neyse, arıyorum Digiturk'teki çok bilen arkadaşları. 15 dakika sorunu anlattım. Adamlar beni teknik servise yönlendirdiler. Geldi teknik servisteki arkadaşlar. Evde misafirlerim de var. Hepsi hayretler için de izliyor. Adamlar hiçbirşey yapmadı. Tornavida bile oynatmadılar. Çatıya çıkmamız lazım dediler, çıktılar. Ama çatı kilitli, bina görevlisi tatilde. İndiler aşağıya, utanmadan 20 TL istediler. Dedim ki, ama sorun devam ediyor. Neden bu parayı istiyorsunuz. Meğer o servisin teşrif etme parasıymış. Neyse, helal etmedim ama verdim parayı.

Bu olaydan bir süre sonra bizim yayın tekrar gitti. Tekrar aradım adamları. Yine 10 dakika sorun anlattım sonra yine teknik servis geldi. Teknik servisi karşıladığımda tesadüf bu ya bizim bina görevlisi de orada. Digiturk'ü görünce bizim bina görevlisi verdi veriştirdi. "Ne biçim hizmet veriyorsunuz kardeşim, sürekli yayın kopuyor. Binada 8 tane dairede yayın yok. Herkesin mi bağlantısı kopuk...vesaire vesaire..." Dedim ki, bak arkadaş bu binanın genel problemi, yukarıya kurulum yapmayı becerememişsiniz. Neden dairelerden para istiyorsunuz? Önce yapamadığınız digiturk bağlantılarını yapın. Adam ne yaptı biliyor musunuz? 20 Tl yi alamadığı için 8 dairede yayın olmadığı söylenmesine rağmen çekti gitti.

Delirmemek elde değil. Veremediği hizmetin faturasını kesiyor adamlar. Neyse, birgün akşam digiturk müşteri hizmetlerinden aradılar. Genel müdürlükten arıyorum dedi. Adama 10 dakika binadaki durumu ve şu an sana anlattığım herşeyi anlattım abi, beni aramanıza gerek yok, konu bina ile alakalı, yerim yurdum adresim belli, binaya gelirseniz sizinle bina görevlisi ilgilenecektir dedim. Vatandaş, tamam çok iyi anlıyorum, not alıyorum durumu ileteceğim dedi, iyi akşamlar diledi kapattı.

Şimdi sıkı dur abi...5 dakika sonra bir telefon çaldı. "İyi günler, digituk teknik servisten arıyoruz. Sorun neydi acaba !!!!!!!" Ya arkadaş İstanbul genel müdürlükten arayan enteresan arkaşın hizmet anlayışına mı yanarsın, bu nasıl sorun iletmektir, bu nasıl problem açıklamaktır...Madem not alıyorum diyorsun, en ince ayrıntısına kadar sorunu benden dinliyorsun, o zaman ben neden aynı şeyleri 30 tane digiturk personeline anlatıyorum, teknik servise anlatıyorum. Böyle iş mi olur...

Neyse, iptal ettirmek için harekete geçtim"

Gördüğünüz gibi, bizim arkadaşı çok kızdırmışlar. O'nu kızdırmakta zor iştir ya neyse...Tebrikler digiturk...

Sevgiler...

 
Toplam blog
: 142
: 1570
Kayıt tarihi
: 17.03.09
 
 

İnternet ve bilişim teknolojileri konularına ilgi duyan, yenilikleri takip eden ve bu yenilikleri pa..

 
 
 
 
 

 
Sadece bu yazarın bloglarında ara