Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir Gülüşün

Bir Gülüşün
 

mis kokulu sevdam...


Senin bir gülüşün yeter,
Beni benden götürmeye,
Senle aynı yerde olamaz keder,
Mahkum oldum seni sevmeye.

En özgürü bendeki esaret,
Gardiyanı sen olduktan sonra,
İsyan edemem, nerde bende o cüret,
Yüreğimde yaktığın korla,

Anlatamıyorum kelimeler kifayetsiz,
Aşığım demek çok basit kalıyor,
Yüreğim yanıyor hep, yerli yersiz,
Nasıl söylesem, bu kalp senle nefes alıyor.

Bazen diyorum kendi kendime,
Sen çirkin, sen miskin, bir deli aşık,
Kimsin ki sen, bu aşk senin neyine,
O yar ki; en güzellerine layık.

Eğer birazcık seviyorsan sende,
Tek arzum var, kabul edersin umarım,
Ya beni senden mahrum etme,
Ya da öldür, atmasın can damarım....

hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..