Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bir hayal nasıl gerçekleşir?

Bir hayal nasıl gerçekleşir?
 

Üniversite’de vermiş olduğum seminer sonrası bu yazıyı kaleme almak benim için daha başka bir anlam ıfade ediyor. Bir hayali daha gerçekleştirmiş olmanın sevinci ve “başardım” diyebilmenin tarifsiz gururu...

Laptobumun başına geçip beni bu satırları yazmaya iten soru”hayatımda isteyipte gerçekleştiremediğim bir hayalim var mı?”

Kendi hayatımın kaptanı olmaya karar verdiğim an dan itibaren kendime ufak hedeflerin yanında beş büyük hedef koymuştum.

Bunlardan biri bir kitap yazmaktı

İkincisi göz dolduran plaza’lardan birinde çalışmaktı.

Üçüncüsü bir reklam ajansında çalışmaktı.

Dördüncüsü seminerler verebilmekti.

Ben bugün “Hadi Cesaret” adlı kitabın sahibiyim.

Bir plazada üstelikte 89 ülkede hizmet veren sektöründe öncü bir reklam ajansında çalışmaktayım.

Ve bu yazımı bir üniversite semineri sonrası yazıyorum.

Bunların herbiri benim için bir zamanlar sadece “hayal”di.Ama bugün değil.

Sözlük anlamında ki “hayal”den bahsetmiyorum. Hani şu “aman canım bunlar benim için sadece hayal” diye ifade ettiğimiz hayalden bahsediyorum.

Neden derseniz... Ben bir bedensel engelliyim yani toplumun anlam veremediğim şekilde hani şu “öteki”leştirdiklerinden... Bir engelli olarak zaman zaman hayallerinizden vazgeçmek zorunda kalıyorsunuz aslında kalmıyorsunuz, gerek çevrenizde ki anlamsız kalıplaştırılmadan dolayı gerekse çevreden gelen olumsuz kodlamalardan dolayı vazgeçmek durumunda bırakılıyorsunuz.Birde bu kalıplaştırmalara ve olumsuz telkinlere DUR demek yerine benimseme yolunu seçiyorsanız o zaman tüm hayallerinize “elveda” diyorsunuz.

HATA! HATA! HATA! BÜYÜK HATA!

Bir hayali gerçekleştirmek istiyorsanız,yolunuzda ne kadar engel olursa olsun,bunların herbiri ne kadar aşılmaz görünürse görünsün elde edeceğinize inanmak zorundasınız. Aslında tüm kilit nokta burası. Her türlü olumsuzluğu gözardı edip inançla yolunuza devam ettiğiniz takdirde tüm hayallerinize kavuşabilirsiniz. Hatta hayalleriniz bile sizin ayağınıza gelebilir.

Hayallerinizi gerçekleştirmek için istemek asla yeterli değildir. Hayalinize aşkla bağlanmak zorunda ve tüm kalbinizi, zihninizi hayalinizle doldurmak zorundasınız. Bir de bilinçaltınızı doğru kullanmayı öğrenirseniz tüm hayallerinizin gerçekleşmemesi için hiçbir neden kalmadı demektir.

Benim beşinci hayalime ne mi oldu?

Sizce? :)

Sevgilerimle...
Ayça AKIN
http://www.aycaakin.com
https://twitter.com//aycakn

 

 
Toplam blog
: 43
: 5568
Kayıt tarihi
: 08.04.12
 
 

"HADİ CESARET" ve "YAŞAMAK ŞART" adlı kitapların yazarı olan Ayça Akın,16 Mayıs 1981 İstanbul doğ..